"Jeg ser du har lagt på deg"

MissMoneypenny

Flørter med forumet
Dette sa en venninne til meg heromdagen. Jeg er nå nesten 4 mnd på vei, og har riktignok lagt på meg, som man jo skulle vente... Og jeg føler meg jo ikke akkurat som en sexbombe akkurat nå [&:] Så da er det jo skikkelig kjekt med en venninne som kommenterer at jeg har lagt på meg "generelt" -altså over det hele! [:@]

Blir bare mer og mer sur jo mer jeg tenker på det! Er det lov å si sånt egentlig?? Burde man ikke oppmuntre og gi komplimenter til gravide venninner?

Blir bare mer og mer sur jo mer jeg tenker på det, er det bare hormonene??

Hva syns dere???
 
Forferdelig unødvendig!

Jeg er sikker på at du er kjempeflott!! Om noen uker får du DEN magen, og er litt "fullere" (vet ikke hvilket ord jeg skal bruke) i ansiktet - helt nydelig slik alle gravide er!

Åh, jeg gleder meg til jeg også er der. [:)] Da skal jeg bli sint på alle som kommer med unødvendige kommentarer, og være stolt over at jeg er så vakker med et lite liv i magen min[:D]

Akkurat så stolt som du har grunn til å være. Dumme venninna. [:)]
 
Akkurat det med vekt er jo sårt hos de fleste jenter.. så det var utrolig teit av henne å si.. Du skulle sagt det samme tilbake og spurt hva hennes unnskyldning var.. haha..
 
Takk for støttende ord [:D]

Hun mente det nok ikke "ondt", men jeg er nok litt overfølsom når det kommer til å legge på seg. Jeg er nå ca 4,5 mnd på vei, og har allerede lagt på meg 8-10 kg siden før jeg ble gravid... Kommer nok opp i 25 minst denne gangen. (Sist kom jeg opp i 20 kg +, men det rant fort av meg også.)
 
Back
Topp