Jeg savner...

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Babymagen! Sparkene... Gleden av å glede seg til lille kom ut! Uvissheten rundt fødselen. Den magiske følelsen da hun lå på brystet for første gang - plutselig ute i verden. Å gå på ultralyd, undres over hvordan hun kom til å se ut. Planleggingen, pratingen. Jeg savner babymagen rett og slett! Selv om det selvsagt er mest fantastisk å ha lillegull i armene :)

Det gjør jeg også. :)
Men savner ikke det kjipe; bekkenløsning, halsbrann, kynnere, å løpe på do tusen ganger om dagen..:p

Jeg hadde så mye kipt at jeg savner det faktisk ikke overhodet.. Storkoser meg hjemme og funderer på om jeg skal prøve å jobbe bare 50 % etter permisjonen sånn at jeg kan få mer tid med ungene:-)

...frukt, grønnsaker, vin, øl, GT, nøtter, bær, å sove leeeenge, konsertopplevelser, festival, sterk mat...

SØVN!!! Og å kunne legge meg på sofaen mens det er stille i huset uten å tenke på alt jeg burde gjort "nå mens jeg har anledning".

Mn ei venninne av meg fikk baby forrige uke og da kjente jeg et enormt savn til dagene vi hadde på sykehuset..:-) Lukta, stemningen..

Jeg også savner det , så jeg vil nesten bli gravid igjen nå med engang for å få kjenne på den følelsen igjen <3

Jeg savner også babymagen, alle sparkene, første ultralyden, få vite kjønnet.. Gleder meg til neste svangerskap :) <3

Back
Topp