Jeg savner så fryktelig matlysten min...

MrsReaff

Forelsket i forumet
ååå så lei jeg er av å ha en ikke eksisterende matlyst Det startet veldig fint dette svangerskapet.. De første 5 ukene så spiste jeg som en hest! Alt var godt og jeg fantes ikke kvalm. Nå derimot... Jeg eier ikke matlyst lenger. Spiser fordi jeg må for å holde kvalmen og formen i sjakk. Det er ingenting som er godt, ingenting som frister. Ting som taco, biff og pizza kan jeg ikke fordra lenger og før elsket jeg det. Spiser tørre brødskiver med syltetøy fordi det glir lett ned og drikker iste og sjokomelk.. Jeg er egentlig til vanlig veldig avhengi av pepsi max men nå plutselig foretrekker jeg annen brus som ingefærøl, fanta og villa? merkelig...

Flere som har det likt?

Jeg føler med deg, jeg hadde det supert jeg også til jeg var nesten 5 uker på vei da kom kvalmen som et kast på meg....Matlysten er liten. Det har gått i frukt for det meste. Når jeg bikket ni uker da ble kvalmen plutselig borte. Men den kom igjen noen dager senere. Pølser, pizza og taco var nam-nam før. Nå er det kvalmenes. Jeg kaster opp hvis jeg i det heletatt prøver. Og jeg får sure oppstøt av det.. Samboer må lage mesteparten av maten for jeg takler ikke lukta.
 De siste dagene har jeg såist eggerøre med frisk gressløk. Det har gått bra. LUkter helt jævelig, men når jeg har fått i meg en bit så får jeg da i meg litt og det smaker greit :)
Samboeren min sa lyst på pølser til middag til meg her om dagen, jeg ble så sint. For jeg brakk meg jo av det ordet. Tanken på pøler bare får meg til å brekke meg...Er vanskelig å skrive det her hehe...Men det er komisk at en så liten skapning skal ha så mye oppmerksomhet allerede.
Masse lykke til og håper vi begge snart finner igjen matlysten :)

Back
Topp