Jeg savner han!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, jeg ligger her vegg i vegg med lillegutt og nå savner jeg han så ille...Noen kvelder blir jeg sånn (ble det da han sov i senga si inne på rommet vårt og) Får sånn akutt behov for at jeg har lyst til å kose med han <3 Men jeg forstyrrer han jo selvsagt ikke. De gangene jeg har vært sånn og han tilfeldigvis har våknet har jeg tatt han opp og sittet leenge og kosa med han:) Flere som innimellom savner babyen sin når de sover på kvelden? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

åh, godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn :D Noen ganger så er det nesten så det skjærer inni meg, savner han så mye... Men det er litt rart, kan tenke før han legger seg at det skal bli godt med litt alenetid, men med en gang han sover savner jeg han så mye at det er vondt!

Nja, nei. Ikke akkurat. Men nå ligger vi fortsatt tett i tett da, så jeg får vel behovet dekka når jeg legger meg. Aner jo ikke hvordan det blir når hun flyttes på eget rom.

Å ja, ligger nesten og venter på at han skal våkne på kvelden og få siste puppen for natta;) Er så godt å holde rundt den lille, gode varme kroppen og kjenne de små hendene som stryker forsiktig:) Men stort sett så er han sint når han våkner og roer seg først i senga si igjen:p

Kjenner følelsen :-)
Selvom jeg er VELDIG glad når hun sovner så tar det ikke lang tid før jeg savner henne

Ja, kjenner følelsen og verste av alt jeg gjør slikt med størstemannen min også :)
Det går aldri over :p hihi

Hihi:) Godt å høre det er flere:) Tyder vel på at vi enten er normale eller unormale gele gjengen;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjenner følelsen :)
Selvom jeg er VELDIG glad når hun sovner så tar det ikke lang tid før jeg savner henne
Jepp sånn her også. Herlig når hun sovner med veldig kos når hun våkner også. Eller det kommer jo an på om hun våkner etter bare 10 min eller 3 timer da ;)

Skjønner godt hva du mener! Hender jeg går opp etter han har sovnet for å gi han en suss og bare se på at han sover! Må ta meg selv i å ikke løfte han opp :p

Hehe...sånn er det med alle gutta her! :D
Når jeg er inne hos storebror for å slå av lyset hans på kvelden, blir jeg bare stående å beundre... Alle krangler om tannpuss og hopping i sofaen er glemt! :P

Back
Topp