Jeg savner dere!

En tråd i 'Slankekrigen' startet av ~Frøken Lykkelig~, 28 Jan 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Frøken Lykkelig~ Elsker forumet

Hei og hå!
    Litt rart å tenke på i grunn, men jeg savner alle jentene her inne vannvittig mye!
     Jeg gleder meg så masse til å kunne komme tilbake her i april/mai atte fy! ;-)
    Dagene er litt lange... er sykemeldt pga kraftig bekkenløsning med gangvansker, til tider alvorlige gangvansker...Det er kjedelig:-(
    Savner skikkelig å kunne trene! Jeg elsker jo å trene! og det er rett å slett grusomt å være så lite mobil som jeg er nå! Har til nå gått opp 8kg! 8kg som jeg har strevet sååå masse for å gå ned, nå er de der igjen! Håper de forsvinner i med ungen;-)
    2.april er den magiske termindatoen, så har 9 uker igjen!:D Er 31+1 i dag og gleder meg veldig til å bli ferdig, og å bli tobarnsmamma! Må jo si tanken skremmer meg litt men...;-)
    Når jeg får klarsignal fra legen, så tar jeg med meg lille tulla mi og flytter inn på treningssenteret;-) JA, jeg venter ei lita jente denne gang:-) Hipp hipp! (fikk vite det forrige uke, siden hun ikke har villet vise seg fram før!)

Hvordan går det med alle dere fantastiske her inne? Ser det er flere her som jeg faktisk kjenner igjen fra i sommer :D

2. Hege36 Gift med forumet

Hei frøken lykkelig, savner deg også, du startet jo her samtidig med meg og var så flink til å motivere og prege oss med godt humør og pågangsmot
    Åh så gøy å høre at det er ei litta tulle dere venter denne gangen, og er det bare 9 uker igjen ja håper hun kommer litt før tiden siden du er så plaget, uff. Du må virkelig holde oss oppdatert, vil vite når hun kommer og hvor stor hun er, det vanlige
    Gleder meg masse til du er et fast innventar her igjen. Masse lykke til vidre i svangerskapet og fødselen ;-) Stor klem til deg.

3. så koselig å se deg igjen her inne=)
    Gratulerer med jente på vei. så hærlig<3
    spennende tid fremover for dere..nyt det!:-)
    Lykke til med de siste ukene nå...Gleder meg til å se deg igjen her inne:)

4. ninoz Elsker forumet

Hei :)
    Kjekt at du titter innom her :) Du er nok savnet her du også ;)
    Nyt den siste tiden med baby i magen, også er det plutselig april og du kan komme tilbake hit! Akkurat i tide til ny runde av slankekrigen 

5. Hekla85 Elsker forumet

Gratulere så masse med graviditeten :)
    Eg huske kor aktive du va med trening ;) 
    Savne og litt å trena, ein får det så utrolig mye bedre med seg selv og alt blir så mye lettere.
    Du får prøva å nyta tidå så godt du kan, så godt det lar seg gjør. Du får nok tid til trening ittepå ;)
    Lykke til med innspurten av svangerskapet :)

Del denne siden