Jeg satt og tenkte litt, ang overfallsvondtektene i Oslo...

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Jeg har lest og lest om dette i det siste, undersøkt, lest forskningsraporter og utalelser fra eksperter....

De aller fleste sier det samme, overfallsvoldtekter har ingenting med den muslimske tro og gjøre.
De aller fleste sier, at vi kan ikke skylde dette på religion.

Voldtektsmenn tenker som oftest ikke på sex, de vil ha makt, og det er den v'rste makthandlingen du kan utføre.
De aller fleste som føler behov for å utføre en slik handling er syke, de lider av en form for psykose.
Og de aller fleste som kommer unna med det, gjør det igjen...
en overfalsvoldtekt er oftest utført av flere menn, og ofte er det flere som bare er tilskuere og utvikler seg videre til å utføre en voldtekt selv senere.

Jeg har vanskelig for å tro, om man tenker over alle disse tingene, at hver eneste overfalsvoldtekt i oslo er begått av en helt ny mann med innvandrebakrgrunn.
At de ikke henger sammen på en eller annen måte.
Jeg sitter her, med en liten teori om at det finnes ett form for samfunn, en type "bande".
At det er ett lite fåtall av invandrermenn som har gått sammen, som snakker sammen, og som utfører disse grusomhetene.

Jeg tror ikke dette her har noe med religion, kultur eller hudfarge.
Jeg tror ikke det har noe med hvordan jenter, hvordan de går kledd, eller hvor de befinner seg.
Jeg tror dette har noe med en trang til makt og gjøre, jeg tror det har noe med kameratskap, påvirkning og fetish og gjøre.

Jeg tror det er organisert, at hvilken jenter er fulstendig tilfeldig, jeg tror ikke de ser seg ut noen.
Jeg tror de rett og slett bare velger seg ut en plass, og tar den jenta som tilfeldigvis kommer den veien...

Alt dette er jo bare synsing, og om det er noe i det vet jeg ikke....
Jeg har tenkt litt på det, og lurte bare på om det var noen som hadde vært inpå de samme tankene...

tankene dine er riktige de... men det "behovet" for makt og misbruk kommer ofte fra traumatiske hendelser - som oftest har skjedd med innvandrere fra krigsherjede land.. noe statistikken også bekrefter: De fleste voldtektene skjer av innvandrere.. at de er muslimer, mørkhudede eller andre ting er jo bare "tilfeldigheter" fordi de krigsherjede områdene har den og den religionen eller ligger sånn og sånn geografisk plassert...

Dollface skrev:
tankene dine er riktige de... men det "behovet" for makt og misbruk kommer ofte fra traumatiske hendelser - som oftest har skjedd med innvandrere fra krigsherjede land.. noe statistikken også bekrefter: De fleste voldtektene skjer av innvandrere.. at de er muslimer, mørkhudede eller andre ting er jo bare "tilfeldigheter" fordi de krigsherjede områdene har den og den religionen eller ligger sånn og sånn geografisk plassert...

Enig med du...

Back
Topp