Jeg satt for mye ovitrelle!!!

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
hjelp! Jeg skulle sette fem klikk med ovitrellen - leste bruksanvisning og trakk opp hele greia. Hørte ikke et eneste klikk da jeg trykket pennen inn og bare dytta den inn. Og vips var alt inne.
Herregud. Jeg må jo være århundrets kløne!
Hva gjør jeg nå? Hva skjer liksom?

hjelp! Jeg skulle sette fem klikk med ovitrellen - leste bruksanvisning og trakk opp hele greia. Hørte ikke et eneste klikk da jeg trykket pennen inn og bare dytta den inn. Og vips var alt inne.
Herregud. Jeg må jo være århundrets kløne!
Hva gjør jeg nå? Hva skjer liksom?
Sikkert ikke krise:) Ring klinikken i morgen, eventuelt send via min journal:)

Sikkert ikke krise:) Ring klinikken i morgen, eventuelt send via min journal:)
Jeg ringte legevakta jeg
Han lo litt.. men skulle høre med gyn og ringe meg opp.
Må uansett kontakte klinikken for den pennen skulle nok vare mer enn en dag så da må jeg ha mer

Jeg ringte legevakta jeg
Han lo litt.. men skulle høre med gyn og ringe meg opp.
Må uansett kontakte klinikken for den pennen skulle nok vare mer enn en dag så da må jeg ha mer
Håper det går bra da! Og at du får mere Ovitrelle! :D

Får håpe det... føler meg som den gjøken.. er sykepleier så jeg burde jo fiksa det men når jeg ikke hørte noen klikk såeh.. haha.. :p
Kan ikke huske at den "klikker" så høyt. Mer hakk på et vis. Godt du får noe svar fra legevakta og så tror jeg det går bra. Om 30timer er du på det nivået du skulle vært:) Kroppen din skal jo begynne å produsere hcg selv etterhvert;) bare husk at der er fare for falske positive tester til den er ute:)

Den klikker når du trekker den opp, ikke når du setter den inn

Jeg fulgte bruksanvisning i esken og der sto det bare trekk opp til 250 :p
Men fikk svar fra lege nå om at det gikk bra :)
Det var godt. Man er jo greit nervøs ved å sette den , den er jo super viktig

Nettopp, og det er ganske ulogisk
Trekker du opp til 250 så gir du 250 også. Så de burde gi deg en dose i tall, ikke i antall klikk.
Problemet er at det står bare ett tal - 250. Resten er streker.. som ikke sier meg noe iallfall.. jeg får håpe det går bedre når jeg skal sette neste sprøyte .. :)

Back
Topp