mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 30 Okt 2009 #1 .... Som bare d. På to perfekte egg... Som Hausken sa; blir tvillinger på dere... Testdag 12 november.
.... Som bare d. På to perfekte egg... Som Hausken sa; blir tvillinger på dere... Testdag 12 november.
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 30 Okt 2009 #2 JIPPI!!!! Ja da blir det tvillinger[:)][:)][:)] Masse gratulerer som ruger og gleder meg til å følge deg[:)][:)][:)]
JIPPI!!!! Ja da blir det tvillinger[:)][:)][:)] Masse gratulerer som ruger og gleder meg til å følge deg[:)][:)][:)]
Lille Mille Gift med forumet 30 Okt 2009 #4 Ja nå blir det tvillinger på dere [;)] Nyt rugetiden, den skal vare i mange måneder [;)] Krysser fingrene for jubelrop om 14 dager!
Ja nå blir det tvillinger på dere [;)] Nyt rugetiden, den skal vare i mange måneder [;)] Krysser fingrene for jubelrop om 14 dager!
Tullemor79 Gift med forumet 30 Okt 2009 #5 Gratulerer så mye som ruger!! Satser på at du blir med i tvillinggjengen om to uker!![:D]
fano Gift med forumet 30 Okt 2009 #6 kjempe flott [:D][:D][:D] masse masse lykke til og kos deg med rugingen [:D][:D][:D]
*Bobbo* Forumet er livet 30 Okt 2009 #8 Gratulerer som ruger snuppa. [:)][:)][:)] Skal teste på bursdagen min du jo.
T Tøysa Elsker forumet 30 Okt 2009 #10 ORIGINAL: RANDÅLF JIPPI!!!! Ja da blir det tvillinger[:)][:)][:)] Masse gratulerer som ruger og gleder meg til å følge deg[:)][:)][:)]
ORIGINAL: RANDÅLF JIPPI!!!! Ja da blir det tvillinger[:)][:)][:)] Masse gratulerer som ruger og gleder meg til å følge deg[:)][:)][:)]
fruit Gift med forumet 30 Okt 2009 #11 ORIGINAL: mklu83 .... Som bare d. På to perfekte egg... Som Hausken sa; blir tvillinger på dere... Testdag 12 november. Åj! Så morro! Håper de har rett da. Det hadde våre dere vel unt! Lykke til i rugeperioden [:)]
ORIGINAL: mklu83 .... Som bare d. På to perfekte egg... Som Hausken sa; blir tvillinger på dere... Testdag 12 november. Åj! Så morro! Håper de har rett da. Det hadde våre dere vel unt! Lykke til i rugeperioden [:)]
*dreamer* Forumet er livet 30 Okt 2009 #12 ORIGINAL: ElinR grattis som ruger på 2 gullegg[:D][:D][:D][:D]
Kattepus84 Elsker forumet 30 Okt 2009 #14 Ååååååå så spennende.. Dette kommer til å gå helt strålende!!!! Tenk så koselig det blir å kjenne magen vokse i vinter [:)]
Ååååååå så spennende.. Dette kommer til å gå helt strålende!!!! Tenk så koselig det blir å kjenne magen vokse i vinter [:)]
tigergirl Forumet er livet 30 Okt 2009 #15 ååååååå heldiggris:) Dette skal gå så bra vettu:) mye lykke til !!!!! kanskje vi kan treffes en gang når vi begge er gravide??? klemmer
ååååååå heldiggris:) Dette skal gå så bra vettu:) mye lykke til !!!!! kanskje vi kan treffes en gang når vi begge er gravide??? klemmer