Jeg ruger

Rosa på ball

Glad i forumet
På 3!!! egg faktisk[:D]

Det var 2 som hadde delt seg i går, men i dag hadde også det 3. begynt å dele seg, så da anbefalte legen å sette inn alle sammen, da ingen var noe å fryse ned[:)]

Like mye knoting for å få inn det hersens kateteret i livmoren som to av de tidligere forsøkene, men det gikk bra til slutt.. Nå er jeg godt plassert på sofaen og har ingen store planer for resten av dagen.. Er sykemeldt til og med onsdag, så da håper vi slitt småpusling i heimen skal gjøre susen for minst 1 av eggene[:D]

Jeg spurte om det siste egget, som de ikke kunne se delingen på, kunne ødelegge for de andre.. Og det kunne det ikke, heller motsatt - at det kunne hjelpe med å feste seg, så da satser på vi det[:)]

Det var bare en teoretisk mulighet sa han, så jeg antar at det ikke er aktuelt i det hele tatt[:)]

Satser på 1 eller 2[:)]

Gratulerer så mye som ruger!!! 3 egg ja, da bør vel iallefall ett av de feste seg! Lykke til med rugetiden, kos deg masse! [:D]

Gratulerer som ruger!!!
Så utrolig spennende med 3 egg da!!!
Krysser fingrene for superpositiv test om 14 dager!

Oi oi oi 3 egg[:)][:)][:)] Da må det bli minst i baby ja[:)] Masse lykke til med blodprøven, dette blir spennende[:)]

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som ruger på 3 egg Rosa på ball [:D]

Krysser alt for positiv blodprøve om et par uker.

Oh my God! [:D] 3 stykker?! Det er jo helt vilt, men fantastisk!! [:D] Gratulerer som ruger, dette skal resultere i positiv test - uten tvil! [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Oh my God! [:D] 3 stykker?! Det er jo helt vilt, men fantastisk!! [:D] Gratulerer som ruger, dette skal resultere i positiv test - uten tvil! [:D]

Signerer. Krysser fingre og tær for deg vennen. [:)][:)][:)]

Takk alle sammen[:)]

Håper jo det ender med positiv test om 14 dager, at ihvertfall 1 egg har festet seg... Blodprøve skal tas 21.9., men spørs nok om jeg ikke tester før det altså, er kjent for å ikke klare å vente.. Og på Riksen skulle vi jo teste 14 dager etter uttak, nå blir det 16 dager etter innsetting, altså enda 4 dager lenger å vente[:-]

Fantastisk[:D] Trippel ruging må jo bare bli bra!

wow [:D] masse lykke til [:D] trodde ikke det var lov og sette inn 3 egg jeg, da får vi håpe at det hvertfall blir 1 bebis ut av det, massemasse lykke til [:D][:D][:D]

ORIGINAL: snuppis!

Wow 3 egg [8D] Masse lykke til som rugger og krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:D]

Signerer[:D]
Lykke til[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Sign [:)] Lykke til med ruginga [;)]

Så heldig at du fikk sette inn 3!!! [:)][:)][:)]
Det må jo bare bli bra! Masse lykke til i rugetida!

wow, trodde ingen ville sette inn så mange, men da MÅ du jo bare bli gravid da, kan ikke skjønne noe annet jeg :)))))))))
masse grattis som ruger, og rug godt, blir en spennende ul hvis du tester da hmmm 1-----2--------3. masse lykke til

Wow tre egg, det er første gang jeg har hørt at noen har fått satt inn 3 egg i Norge.

Men som du sier det er liten sjans for 3 pga var det kvalitet på det ene.
Men itresang teori at det tredje kan hjelpe de andre å feste seg...[;)]

Lykke til, krysser fingrene alt jeg kan for deg[:)]

Back
Topp