Jeg pakker og jeg pakker...

Elvira

Glad i forumet
Januarhula 2014
..til Kretatur i morgen!! Jeg og jenta mi på fire skal på tur til Kreta i morgen, bare vi to sammen med min søster og mannen. Gjett om vi gleder oss! Skal treffe familie og litt venner av familie der nede. Da blir det nok bare å avsløre hemmeligheten så fort vi kommmer ned, for denne luftputa her nytter ikke å gjemme unna noen slags genser:-) Flere som skal nedover mot varmen iløpet av sommeren?

Her skal skal det bæres pappesker hele sommeren, flytter inn i nytt hus i begynnelsen av juli!! Blir slitsomt, men spennende. Får ta det som en skikkelig lang treningsøkt :P

Ingen sydenvarme på denne kroppen, og med den formen som er her no er det likegreit! Nyt varmen og sola :) Satser på fint ferievær her i juli ;)

God tur! :) Litt sydenvarme no hadde vært godt! Nyt det!

drar på mandag til spania for å feire en venninne... blir orlando på meg litt senere i sommer ifm jobb :) Blir godt med litt sol, varme og ferie

det hørtes deilig ut med litt sol og varme ja. men men her er det planlagt fisketur på sørlandet sammen med en god del folk vi kjenner så håper på fint vær der å^^

Back
Topp