Jeg overlevde!!!

lenemor

Forumet er livet
Så er jeg hjemme igjen fra eksamen - jeg leste oppgavene og begynte ikke å gråte... og så svarte jeg ganske greit på flesteparten også, så jeg er fornøyd.... det har nok kommet litt gode vibrasjoner fra gjengen her tenker jeg!

Den siste oppgaven klarte jeg overhode ikke å svare noe fornuftig på, så der ble det bare babbel og svada, men de jeg møtte ute i gangen etterpå hadde hatt det på samme måte - de hadde heller aldri fått med seg denne personen det var spørsmål om, eller teorien hans...

Jeg har en god følelse, jeg skal vel i det minste stå (den siste oppgaven kan ikke telle så mye!), så nå tar jeg ferie!

(og sola har kommet til Volda!! [:D])

Det er vel hærlig å være ferdig ja tenker jeg.  Det går nok bra.

Så deilig. Godt at du klarte det bra !!! Nå må du bare nyte det fine været og slappe av og kose deg !!

signerer

Så bra da lenemor! Sikkert deilig tenker jeg.. [:D]

takk og takk, for alle lykkeønskninger og gratulasjoner. Sitter nå ute i sola, med en stor bolle med iskrem og en kopp kaffe. Nesten rart å ikke ha noe skole-greier hengende over seg... som om jeg ikke vet helt hva jeg skal finne på da...

Flotters  Det gikk sikkert kjempe bra. Hvem bryr seg om en at en liten minioppgave til sist går fløyten så lenge resten gikk bra. Hurra. Kos deg med lesefri og sommerferie :)

Back
Topp