lenemor
Forumet er livet
Så er jeg hjemme igjen fra eksamen - jeg leste oppgavene og begynte ikke å gråte... og så svarte jeg ganske greit på flesteparten også, så jeg er fornøyd.... det har nok kommet litt gode vibrasjoner fra gjengen her tenker jeg!
Den siste oppgaven klarte jeg overhode ikke å svare noe fornuftig på, så der ble det bare babbel og svada, men de jeg møtte ute i gangen etterpå hadde hatt det på samme måte - de hadde heller aldri fått med seg denne personen det var spørsmål om, eller teorien hans...
Jeg har en god følelse, jeg skal vel i det minste stå (den siste oppgaven kan ikke telle så mye!), så nå tar jeg ferie!
(og sola har kommet til Volda!! [:D])
Den siste oppgaven klarte jeg overhode ikke å svare noe fornuftig på, så der ble det bare babbel og svada, men de jeg møtte ute i gangen etterpå hadde hatt det på samme måte - de hadde heller aldri fått med seg denne personen det var spørsmål om, eller teorien hans...
Jeg har en god følelse, jeg skal vel i det minste stå (den siste oppgaven kan ikke telle så mye!), så nå tar jeg ferie!
(og sola har kommet til Volda!! [:D])

Det gikk sikkert kjempe bra. Hvem bryr seg om en at en liten minioppgave til sist går fløyten så lenge resten gikk bra. Hurra. Kos deg med lesefri og sommerferie :)