Jeg? Overfølsom?

Oka

Glad i forumet
Sitter her og leser på dagbladets nettsider.... Jeg legger ikke ut link. Men stakkers lille gutten. Bare to år...[:(]

Barnemisshandling må og skal bekjempes. Selv om det er i andre land. Håper virkelig de får tak i personen som har gjort dette

Tårene spretter her ihvertfall[:(]

Du er ikke overfølsom, det er verden som er underfølsom desverre.

Ja, jeg vet, det er helt grusomt! Det er så mange slike saker syns jeg. Så mange at jeg prøver å unngå dem. De går for mye inn på meg, og jeg kan gråte i det uendelige. Vet ikke hvor mange ganger sambo har trøstet meg fordi jeg har lest om små forsvarsløse og uskyldige barn som har blitt mishandlet eller drept av voksne mennesker som skal være deres trygge forbilder i livet. Nei, det er grusomt....[:(]

fant ingenting på dagblad jeg, men sikkert en trist sak!

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

fant ingenting på dagblad jeg, men sikkert en trist sak!

http://www.dagbladet.no/2009/12/16/nyheter/brasil/utenriks/naler/9547400/

Brasilianske leger har funnet opp til 50 synåler i kroppen til en to år gammel gutt, melder nyhetsbyrået Associated Press.

Legene antar at nålene, som er opp til fem centimeter lange, var stukket inn i gutten med vilje, en etter en.

- Vi tror nålene må ha blitt stukket inn i gutten, fordi vi fant nåler i lungen, det venstre beinet og på ulike steder av overkroppen, sier Legen Luiz Cesar Soltoski til AP.

- Nålene er ikke svelget.

To-åringen ble brakt til sykehus av mora, og røntgenfotografi viste synålene.

De fleste vil bli fjernet, men nålene som er stukket inn i eller ligger for nærme vitale organer må være igjen. Dersom de fjernes kan det gjøre mer skade enn gagn.

Gutten ligger nå på intensivavdelingen på sykehuset i Barreiras. Ifølge legene er det ingen skader eller sår på huden til gutten.

Mora sier at hun ikke vet hvordan nålene kom inn i kroppen hans. Politiet etterforsker nå saken.

Mora MÅ jo vite hvordan de nålene er kommet der de er...ellers er man rimlig blåst!

Å herregud...stakkars unge[:o][:o][:o][:o][:(][:(][:(]
Jeg blir helt matt jeg,folk er FAEN I HELVETTE MEG syke i hodet !!!!!
Stakkars barn som er født av syke syke mennesker....jeg blir så forbanna..[:@][:@][:@][:@][:@]

[:(]

Blir skikkelig dårlig av å tenke på hvordan dette må ha vært for den lille gutten...
Tenkt at noen faktisk har dytta nåler inn i kroppen hans..! Det er helt SYKT!!! [:@]

Jeg har tvunget meg selv i så mange år å lese de forferdelige og (u)menneskelige tingene som blir gjort mot barn, dyr og voksne i verden - men herdet, det blir jeg aldri.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har grått og vært forbanna over å lese om den grusomheten som blir begått hver en eneste dag, hver minutt.
Jeg priser meg lykkelig over at barna mine har meg og mannen min som foreldre og at de får lov å vokse opp i et priviligert samfunn - hvor barn iallfall har i teorien rettigheter og et forholdsvis trygt samfunn sammenlignet med mange andre land.

Nå som jeg igjen er nybakt mamma, velger jeg å ikke klikke meg inn på de sakene som gjelder barn. Jeg velger å skåne meg selv for det rett og slett - men på bakgrunn av alt jeg vet fra før klarer likevel hjernen min å forestille seg hva sakene omhandler.

Med andre ord; nei du er ikke overfølsom - du reagerer som en sunn person bør gjøre.

ORIGINAL: Kal-El

Du er ikke overfølsom, det er verden som er underfølsom desverre.

grusomt!!!![:(][:(][:(]

Back
Topp