Jeg oppfordre trette juni jenter til å trene ...

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
I går var jeg så trett at jeg stupte nesten! På ettermiddagen skulle jeg kjøre en aerobic time samt en liten styrke time, jeg var helt skutt rett før jeg skulle gå og tenkte at dette orker jeg bare ikke. Men siden det er jeg som kjører timene hadde jeg jo ikke noe valg! Og vet dere hva? Når jeg sto der å holdt på så bare kjente jeg energien booooste inn i meg og jeg kjente helt rent fysisk at jeg fikk påfyll av energi! Jeg vet jo dette fra før, men i går ble det skjikkelig "real" for meg. Så jeg må bare si til dere som er like trette og maktesløse som meg, dra dere selv i nakken og kom dere ut på trening, det VIL garantert hjelpe deg!

Støtter den! Jeg trente hele forrige svangerskap, og var i kjempeform hele veien. Til nå har jeg ikke gjort noe, og håper å komme i gang :-)

Håper å komme i gang snart selv, men har vondt bak i bekkenet og redd for at trening skal gjøre det verre :(

Håper å komme i gang snart selv, men har vondt bak i bekkenet og redd for at trening skal gjøre det verre :(
Jeg hadde vondt i bekkenet ved sist graviditet, da var jeg uten trening i 3 mnd av svangerskapet, så snart jeg begynte å trene igjen (bodypump og pilates) ble smertene og ubehagelighetene bort vekk! Så prøv! Trenger ikke gå på aerobic og full fart timer på harde parkett gulv, men pump, pilates evt Bosu vill jeg så absolutt prøvd meg på hadde jeg vært deg!

Har du prøvd kiropraktor? Det kan være en låsning. Hadde det forrige svangerskap. Trodde det var bekkenløsning, men etter et par knekk gikk det over. Kiropraktor vet også om det er noen øvelser du bør gjøre eller om det er andre du bør unngå mht bekkenet.

Har du prøvd kiropraktor? Det kan være en låsning. Hadde det forrige svangerskap. Trodde det var bekkenløsning, men etter et par knekk gikk det over. Kiropraktor vet også om det er noen øvelser du bør gjøre eller om det er andre du bør unngå mht bekkenet.

Går hos kiropraktor nå, og er sykmeldt 100% ut neste uke. Han har gitt meg noen øvelser som jeg gjør innimellom :) men ønsker å begynne på treningssenter igjen, da det gir mer motivasjon :)

Ble bedt om å holde meg unna trening 12 første ukene pga blødninger. Men merker at selv en tur ute med frisk luft gir meg energi .:)

Jeg spyr bare jeg går opp trappa til andre etasje :P får vel pent holde meg unna trening til kvalmen gir seg......

Back
Topp