jeg også vil.....

babysyyyk

Forelsket i forumet
Være kvalm. Lutt fælt og si det men føler det er det sikreste tegnet på at hcg'n stiger:/
Det eneste jeg har er bittelitt dåre nipler og kjenner det murrer og stikker i magen i perioeer. Til tider veldig ekkelt for det er samme smerter som mensensmerter i perioder:(
Når kom kvalmen deres?
Er det andre som sover dårligere allerede? Jeg våkner alltid i 7-8 tia og får ikke sove igjen. Også i helgene og det er plagsomt:(

Jeg har sovet dårlig siden fredag, kan telle timene jeg har sovet denne helga + i natt på knappe 2-3 hender. Aner ikke hva det er for noe, men sliter med å sovne og jeg vokner opp av mareritt/panikk angst og sliter med å sovne igjen etter det. Vanskelig å fungere 100% på jobb og med mine 2 små etter jobb, så energi klokka mi er snart på minus siden.

Ang kvalmen så venter jeg fortsatt på at den skal komme :p Og jeg kan garantere at hcg`nivået stiger uavhengig av kvalme eller ikke. Jeg er ikke kvalm enda, og hcg`en min steig til nesten det 4- dobble fra lørdag til mandag :) Håper det kan hjelpe å roe ned den tankegangen
hi5-smiley.gif

jeg har ikke særlig med symptomer jeg heller... nesten hadde vært greit å være kvalm, forrige svangeskapet jeg var ikke i tvil at jeg var gravid, men nå så jeg glemmer det fordi jeg ikke plages med noe, eller vel har litt såre nippler og er små uggen i magen av og til, og som du sier har mensmurringer..... men ja det skjedde noe rart med søvnen, det var ikke sånn forrige gang, nå så sover jeg par timer på natta men er ikke så alt for trøtt, men sikkert hvis jeg hadde lagt meg på dagen så sikkert hadde sovnet, men ja sover ikke så mye som forrigang nei

Jeg var ikke kvalm nesten i det hele tatt forrige gang. Bare når jeg kjente noe som nesa ikke likte. Ellers var jeg i toppform helt til siste trimester. Jeg velger å håpe det går bra selv om jeg ikke er kvalm nå heller (enda i allefall, men er jo fortsatt veldig tidlig da) jeg sliter ikke med å sove, men vil gjerne sove mye på dagen (noe jeg ikke har tid til) med fulltids jobb og ei jente på 3 år. Jeg er forsåvidt vant med å stå opp i 5 tida da, så når helgene kommer, får jeg ikke sove lenger enn til rundt 8-8.30 likevel:P

Har så og si ingen symptomer, så glemmer det fort av ja. Å det er kansje like greit... Blir helt gal når jeg ikke kan snakke med noen om det, å kan ikke mase på han hjemme heller. Da blir han dritt lei! Tihi.. La uke 12 gå fort!

Æ e kvaaaalm å æ vil ikke vær det! Vanskelig å funger med en 1 1/2 åring i hus. I tilegg t trøtt. Uff

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Æ e kvaaaalm å æ vil ikke vær det! Vanskelig å funger med en 1 1/2 åring i hus. I tilegg t trøtt. Uff

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Ble litt glad for å høre at det er flere som tenker sånn, jeg merker heller ingenting til kvalme og det har gjort meg litt engstelig. Heller ikke andre symptomer, bortsett fra at jeg er litt trøtt. Men når jeg først får karra meg i seng, så sover jeg dårlig og våkner tidlig. Er første gang jeg er gravid, så tror hodet har mye å tenke på. spennende tid dette :) Teller dager til uke 12!!

Jeg er kvalm! Og latterlig trøtt. Sover som en sten! Får ikke nok søvn. Kunne sikkert sovet 20 timer i strekk..

Back
Topp