JEG OG VIL LÆRE Å HEKLE!!

Linken

Elsker forumet
Men hvordan skal jeg begynne?
Har virkelig NULL peiling på noe som har med hekling å gjøre.

Må legge til at de oppskriftene blir jeg helt svimmel av, skjønner INGENTING av de.. Kunne like gjerne stått på arabisk [8D]

jeg å vil!!!!!! men har også NULL peiling![8|]

www.dropsdesign.no.....
lærte meg det der!!! og jeg har hrekla jakke til kasper [8D]

ORIGINAL: Glapia.

www.dropsdesign.no.....
lærte meg det der!!! og jeg har hrekla jakke til kasper [8D]

Jeg også! Genial side! :D

ORIGINAL: Lisa..

hmmm får ikke den linken til å virke...
og jeg som vil lære å hekle[8D]

Fjern prikkene bak adressen så kommer du inn =)

Hva er best å begynne å hekle da? lue? sjærf? sokker?? tenkte hekle noe babyting nå som jeg har litt tid og været ikke er så mye å skryte av , såååå tenkte jeg meg innom sparkjøp osv neste uke å shoppe garn og hekleutstyr ..

ORIGINAL: Pixiee

Hva er best å begynne å hekle da? lue? sjærf? sokker?? tenkte hekle noe babyting nå som jeg har litt tid og været ikke er så mye å skryte av , såååå tenkte jeg meg innom sparkjøp osv neste uke å shoppe garn og hekleutstyr ..
[;)]

LÆrte meg på dropsdesign jeg og[:)] Har hekla flere luer, skjerf, booties, krone, pannebånd, smokkesnorer, rangler, amigurumi (eller hvordan det skrives) Og begynte for 2 mnd siden bare. Det er kjempeenkelt når du først kommer inn i det, Promise[:D][:D]

ORIGINAL: Tihii89

LÆrte meg på dropsdesign jeg og[:)] Har hekla flere luer, skjerf, booties, krone, pannebånd, smokkesnorer, rangler, amigurumi (eller hvordan det skrives) Og begynte for 2 mnd siden bare. Det er kjempeenkelt når du først kommer inn i det, Promise[:D][:D]

hvor er bildene frøken???[:D]
Lærte på drops jeg og[:D] Pixiee har fått låne to bøker av meg, når hun er ferdig med det, kan jo du låne de Linn[:)]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Tihii89

hvor er bildene frøken???[:D]
Lærte på drops jeg og[:D] Pixiee har fått låne to bøker av meg, når hun er ferdig med det, kan jo du låne de Linn[:)]

Kommer i morgen![;)][;)]

Back
Topp