Jeg og nedtellingene mine....

2 dager igjen til gyn! [&:][:D]

Skal du også avgårde på mandag Longing?[:)]
 
Ja,mandag morgen skal både mannen og jeg til pers.....Grugleder meg kjenner jeg...[&:]
Er det utredning du skal på også?!
 
Ja jeg kan vel kanskje kalle det det [:)] Få satt i gang en prosess iallefall, og få tatt noen blodprøver, bli kikka litt på, og forhåpentligvis bli henvist videre.
Sambo skal ikke i veien på mandag da, bare meg[&:]
 
Ja,det er godt at det skjer noe iallefall-godt at man kanskje kan få noen svar på hvorfor ting tar tid,og kanskje få litt hjelp..?!
Jeg har funnet ut at det er bedre å evnt få et stort slag i trynet også måtte takle det,istedet for de slaga man får i trynet hver måned når håpet om en spire brister...Jeg takler det heller dårlig kjenner jeg...
Men jeg kjenner nervene nå,hva får vi vite liksom....Men som sagt,bedre det...!
Masse lykke til da Kjabba-vi håper på det beste for oss begge to!!!! (fortell hvordan det går da...?!)
 
22 dager til jeg skal teste positivt!!!! [:D][:D][:D]
 
6 dager til en positiv test[8D][:D]
 
 
 
21 dager til jeg skal teste positivt!!!! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Longing

Ja,det er godt at det skjer noe iallefall-godt at man kanskje kan få noen svar på hvorfor ting tar tid,og kanskje få litt hjelp..?!
Jeg har funnet ut at det er bedre å evnt få et stort slag i trynet også måtte takle det,istedet for de slaga man får i trynet hver måned når håpet om en spire brister...Jeg takler det heller dårlig kjenner jeg...
Men jeg kjenner nervene nå,hva får vi vite liksom....Men som sagt,bedre det...!
Masse lykke til da Kjabba-vi håper på det beste for oss begge to!!!! (fortell hvordan det går da...?!)


Ja, det burde vel vært vår "revansj" å få god hjelp nå i september, syns du ikke det?[:)]
Er helt med på dine tanker rundt å eventuelt få dårlige tilbakemeldinger, og vite hva som evt er i veien.
Men, det skal nok ordne seg for oss!![:D] Krysser fingrene for dere, så får vi oppdatere hverandre i morgen!
Masse masse lykke til![:D]
 
Da har jeg ingenting å telle ned til lenger. Får satse på at det blir noe nytt etter å ha pratet med Hausken!
 
ORIGINAL: kjabba

ORIGINAL: Longing

Ja,det er godt at det skjer noe iallefall-godt at man kanskje kan få noen svar på hvorfor ting tar tid,og kanskje få litt hjelp..?!
Jeg har funnet ut at det er bedre å evnt få et stort slag i trynet også måtte takle det,istedet for de slaga man får i trynet hver måned når håpet om en spire brister...Jeg takler det heller dårlig kjenner jeg...
Men jeg kjenner nervene nå,hva får vi vite liksom....Men som sagt,bedre det...!
Masse lykke til da Kjabba-vi håper på det beste for oss begge to!!!! (fortell hvordan det går da...?!)


Ja, det burde vel vært vår "revansj" å få god hjelp nå i september, syns du ikke det?[:)]
Er helt med på dine tanker rundt å eventuelt få dårlige tilbakemeldinger, og vite hva som evt er i veien.
Men, det skal nok ordne seg for oss!![:D] Krysser fingrene for dere, så får vi oppdatere hverandre i morgen!
Masse masse lykke til![:D]


Ja,dette skal bli vår mnd...! [;)]
Er spent for oss begge nå..[&:]
Vi oppdateres i morgen,ja,også må du også ha lykke til [:)]
 
4 dager til vi har 3 års dag!!!
 
10 dager til infomøte om assistert befruktning!!!
 
niiiiiiiiiiiiiii dager att[:D]
 
ORIGINAL: RANDÅLF

I morgen er det endelig tid for utredningstime


 
 
Oioioi! Så spennende[:D] Masse lykke til Randålf[:)]
 
Back
Topp