Jeg og nedtellingene mine....

Angelicka

Forumet er livet
Nå er det cirka 7 dager til sprøytestart! Har sluttet å røyke, og forbereder meg mentalt[;)]
 
hehe bare gøy at du holder oss oppdatert da! kjempeflott at du også har klart og slutte og røyke! har du fått sprøytene? og har du sett på dem, slik at når du skal begynne er du fortrolig med dem? greit og ha sett på dem litt først, iallefall syntes jeg det når jeg skulle ha p-sprøyte... den ble liksom ikke så farlig da! 
 
Jeg skal hente alt i dag, for jeg måtte bestille på apoteket. Har fått pennen da, og litt instruksjoner i hvordan den skal brukes[:D]
 
Ååååååååh det er så spennende!!!!!! Håper jammen vi havner i samme terminklubb!!!!! [;)]
 
Spennende!
 
Begynt jeg å.. syklusen ser ut til å rette seg og tickerne er på plass[;)]
 
Henger meg på.. 32 dager til utredning/samtale hos gyn[:)]
 
Ja, fra nå av er dette nedtellingstråden!
Hehehe, nå har jeg hentet medisinene fra apoteket og lagt dem i kjøleskapet. Det ble den nette sum av 4126 kr[&:]
 
Whaaaat??????? [8|][&:]
 
Mhm!!!!
 
Hææææærrregud!!!!! Fy flate....
 
Slenger meg på nedtellingstråden jeg også...
6 dager igjen til jeg ringer gynekologen (og kanskje begynner på pergo) [:D]
 
ORIGINAL: Ivara

Jeg vil også ha en dato å telle ned til [&o] Jaja, det kommer vel [:)]

Flink du er som har sluttet å røyke!

jeg også[8|]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Ja, fra nå av er dette nedtellingstråden!
Hehehe, nå har jeg hentet medisinene fra apoteket og lagt dem i kjøleskapet. Det ble den nette sum av 4126 kr[&:]

Det er jo ingenting i forhold til prøverør da, der ligger summen på 10 000 - 15 000 i medisiner per forsøk eller mer for noen.
Men mange penger er det jo Angelicka23.
 
Lykke til Angelicka23
 
ORIGINAL: Grete71

Hææææærrregud!!!!! Fy flate....

 
Hehehe, med andre ord så krysser jeg veldig på at det klaffer i første pp med disse[8D]
 
ORIGINAL: Ivara

Jeg vil også ha en dato å telle ned til [&o] Jaja, det kommer vel [:)]

Flink du er som har sluttet å røyke!

 
Når var det dere skulle på forsamtale? Eller hadde dere vært der? *Glemsk*
 
ORIGINAL: Kaizer

Slenger meg på nedtellingstråden jeg også...
6 dager igjen til jeg ringer gynekologen (og kanskje begynner på pergo) [:D]

 
Jeg er SÅ spent for deg snuppa[:D]
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, fra nå av er dette nedtellingstråden!
Hehehe, nå har jeg hentet medisinene fra apoteket og lagt dem i kjøleskapet. Det ble den nette sum av 4126 kr[&:]

Det er jo ingenting i forhold til prøverør da, der ligger summen på 10 000 - 15 000 i medisiner per forsøk eller mer for noen.
Men mange penger er det jo Angelicka23.

Lykke til Angelicka23

 
Takk for det twinanne! Føler jeg kjøper meg en baby her[8D] Menmen, så lenge spiren sitter snart! Ellers får vi jo uansett refundert det som kommer over 15000[;)]
 
Bare 1 dag igjen med pergotablettene mine nå. Håper jeg ikke trenger å ta flere før neste gang jeg ønsker barn.... [:)] Har gått veldig fint i dag, var kvalm og svimmel i går... (kanskje bare ei grei forberedelse til d som kommer...) Ser at tablettene gjør inntrykk på kroppen min i alle fall. Jeg temper og har mye høyere temper nå enn uten tablettene. Dette er spennende! [:D]
 
1 dag igjen til helg![:D]
 
Back
Topp