smash Forumet er livet VIP 17 Feb 2010 #1 MED sjokoladebiter inni.. Hvor mange kcal er det i èn bolle da??
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 17 Feb 2010 #4 Har og lyst å bake boller!!![:D] Men unngår slikt jeg nå, klarer ikke motstå fristelsen av å fråtse [&o]
Har og lyst å bake boller!!![:D] Men unngår slikt jeg nå, klarer ikke motstå fristelsen av å fråtse [&o]
smash Forumet er livet VIP 17 Feb 2010 #5 Uff, ikke bra, ikke bra... Men jeg unner meg èn, også kan jentene kose seg litt, så fryser jeg ned resten!
Uff, ikke bra, ikke bra... Men jeg unner meg èn, også kan jentene kose seg litt, så fryser jeg ned resten!
R Regan Forumet er livet 17 Feb 2010 #6 Klarer du virkelig spise èn????!!! Jeg må enten spise null eller tjue jeg. NULL selvkontroll....[:-]
smash Forumet er livet VIP 17 Feb 2010 #7 ORIGINAL: Regan Klarer du virkelig spise èn????!!! Jeg må enten spise null eller tjue jeg. NULL selvkontroll....[:-] Ja, ikke noe problem det[;)] Er ikke så veldig glad kake/gjærbakst... Men en bolle i ny og ne er godt[:D]
ORIGINAL: Regan Klarer du virkelig spise èn????!!! Jeg må enten spise null eller tjue jeg. NULL selvkontroll....[:-] Ja, ikke noe problem det[;)] Er ikke så veldig glad kake/gjærbakst... Men en bolle i ny og ne er godt[:D]
M malien Guest 17 Feb 2010 #8 kos deg med en bolle du[;)] Vil også tippe 300-350 kcal pr sjokolade-bolle, men èn overlever du nok[;)]
kos deg med en bolle du[;)] Vil også tippe 300-350 kcal pr sjokolade-bolle, men èn overlever du nok[;)]
smash Forumet er livet VIP 17 Feb 2010 #9 Jaaa, vi skal kose oss masse! Står til heving nå! MMM! Slengte sammen skillingsboller å vi[:D][:D]