Jeg og den dumme nyskjerrigheten min!!!

Traktortuppaoggutten

Elsker forumet
For en stund siden greide jeg å trampe i stykker en sånn fin utelykt i stål/metall.
Fikk da store problemer med og gå på foten og fitt et rart blåmerke oppå risten
som jeg ikke helt skjønte hvor kom fra

Har siden gått og hatt sånn småvondt i foten ved mye gåing og hovnet opp til tider.
Har nå hatt sjikkelig vondt et par dager og ekstra vondt i dag, men sååå...

Jeg reiser bort i helga i 10års reunion etter u.skola og lette litt på nett etter en måte å tape/spjelke foten/stortåa (er på siden) slik at jeg eventuelt kunne vente til tirsdag om det skulle være noe galt.. Så for å se etter rett type støtte trengte jeg et sånn anatomi bilde for å se hva det hette og googlet meg fram. Så også masse artikler om brudd og bestemte meg for å trykke meg frem på fotenemoticon

Hadde litt vondt da jeg bevegde stortåa opp og ned, men ble noe helt annet
da jeg trykte tåa til sidenemoticon

Så nå sitter jeg her med en hoven og blå fot som jeg ikke får til å røre storetåa på
og lurer på om det er brudd og om jeg virkelig kan vente til tirsdag, for dette har jeg egentlig ikke tid til

(ps.. har prøvd å laste opp bilde av stedet på foten uten hell, men er liksom i leddet/beinet som selve stortåa er festet tilemoticon )

Au!!!
Kom deg på legevakta! Tirsdag er jo nesten ei uke til. Du kan gjøre mye skade med foten hvis den er brukket og du driver å går på den..
Huff huff... stakkars deg! God bedring:)

er det brudd så ville det nok vært vondt helt fra begynnelsen å ikke mulig å godt på.. kan du ikke evnt putte beine i grønnsåpe vann i en liten time eller noe, så en evnt betennelse kanskje kan få kommet ut?? tror du skal ringe legevakta eller ta deg en tur til legen, for det blir bare verre av å gå på..

oggi sin skrev:
er det brudd så ville det nok vært vondt helt fra begynnelsen å ikke mulig å godt på.. kan du ikke evnt putte beine i grønnsåpe vann i en liten time eller noe, så en evnt betennelse kanskje kan få kommet ut?? tror du skal ringe legevakta eller ta deg en tur til legen, for det blir bare verre av å gå på..

Har prøvd med grønnsåpe i 2 dager, så må vel krype til korset¨å ringe legen i morgen når ungen er i b.hagen

Back
Topp