Jeg og Alruto har bytta! *bilder*

smash

Forumet er livet
VIP
Ho ønsker seg booties og leggvarmere til jenta mi, og jeg ønska meg onepiece til eldste jenta!

Her er den ho sydde til meg! Jeg og jenta mi er sååååå fornøyde!!!

Og dette laget jeg til henne:

Antiskli med navn under:

Og leggvarmere:

Så smart å bytte[:D]

Kjempe fine alle sammen

ja, kjempegøy!!:)

ORIGINAL: Snikesnuppa

Smart. Var KJEMPEFINT det du har ordna til henne, fy søren... [:D] Ser ut til at prinsessa er fornøyd med dressen sin også.

Tusen takk!!:) Ja, gullet mitt elsker onepiecen sin, og liker IKKE når jeg må vaske den![8D]

ORIGINAL: alruto

Vet du-idag når jeg satt nede og sydde så tenkte jeg sånn på dere:for jeg var så spent på om dressen egentlig passet[:)]Og det GJOOORDE den jo[:D][:D]Så utrolig fin den var på henne!!Hun kledde den sååå godt! Kjempegøy å se[:D][:D]

Og vi gleder oss masse til å få tingene våre - det var ikke noe i postkassen i dag heller[&o]Håper på i morgen[:D]

Har vært så treig med å ta actionbilder, for Jenny har vært syk og sånn.
Men ho ELSKER den og den passer perfekt, og ho kan ha den neste år også![:D][:D][:D]
Har et par ting jeg ønsker meg, så hvis du ønsker deg noe hekla, så bare send pm[8D][:D][:D][:D]

Du har fått pm om hva jeg ønsker meg[:D][:D][:D]

Åå! Har sletta alle pmer nå, så nå husker jeg ikke hva stod...
Send pm igjen da:)

kjempestilig!! Så deilig å bare få bytte da!!!

Har du forresten oppskriften til disse bootiesene?

ORIGINAL: lykkepillen

dyyyytt

dyyyytt

Raverly.com:)

Raverly.com
ORIGINAL: smash

dyyyytt

Raverly.com:)

Thanks!

Får jeg lov å bruke bildene i bloggen min..?[:)]

Ja, kan du vettu:)

ORIGINAL: Snikesnuppa

Smart. Var KJEMPEFINT det du har ordna til henne, fy søren... [:D] Ser ut til at prinsessa er fornøyd med dressen sin også.

Knallfin dress, med en supersøt snuppe inni!

OG DIGGA bootisene og leggingsene! Skulle ønske jeg fikk trua mamma til å hekle mer, men ho har slutta for mange år siden pga smerter i fingrene, kanskje ikke så pent å tvinge ho da.. [8|][;)][8D]

Må vise ho bildene her så kanskje ho smelter [:D][:D]

åå, jeg falt for leggvarmere og booties! dressen var fin den også da, men det kan jeg ikke lage selv :D oppskrift på ravelry på leggvarmere også? hva søker man på? [8|]

ORIGINAL: lille snegle

åå, jeg falt for leggvarmere og booties! dressen var fin den også da, men det kan jeg ikke lage selv :D oppskrift på ravelry på leggvarmere også? hva søker man på? [8|]

Leggvarmerne er heklet etter hode, og har ikke skrevet ned oppskrift...
Men tenkte å lage fler etterhvert, for de blei ganske søte, så da kan jeg skrive ned hvordan jeg hekler!

ORIGINAL: Kidada

Knallfin dress, med en supersøt snuppe inni!

OG DIGGA bootisene og leggingsene! Skulle ønske jeg fikk trua mamma til å hekle mer, men ho har slutta for mange år siden pga smerter i fingrene, kanskje ikke så pent å tvinge ho da.. [8|][;)][8D]

Må vise ho bildene her så kanskje ho smelter [:D][:D]

Tusen takk!!:)
Uff da, så kjedelig å ha en hobby, og ikke kunne kose seg med det[:(]

Back
Topp