~haremamma~
Elsker forumet
ORIGINAL: Wayne`s wife
Det kan du vel! Synes du ser smashing ut på alle bildene du har lagt ut her jeg...[:)]
takk [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Wayne`s wife
Det kan du vel! Synes du ser smashing ut på alle bildene du har lagt ut her jeg...[:)]
ORIGINAL: Karla
ORIGINAL: ~HannahSofiesMamma~
ORIGINAL: Karla
du trenger ikke misunne meg[;)]
du jeg har sett bilder av deg og du er pen.[:)]
pen er kanskje å ta hardt i, men jeg er da ikke noe penere enn deg, etter min oppfatning er du generelt mye mye mer vellstelt enn meg! jeg har jo knapt tid til å få noe sminke i ansiktet, og håret har jeg konstant i en kjedelig hestehale...[&o]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Synes du er pen jeg[:)] Liker veldig godt håret ditt, husker når du klippte det sist. Var så misunnelig på deg!
Noen tips(ikke det at jeg har så veldig mye peiling da...hihi):
-Youtube! Der kan du lære MYE om sminke, det gjorde jeg[;)] Der kan du se hvordan de legger øyenskygge osv.
-Spander på deg selv litt ny sminke, beste er litt lyse toner slik at det blir litt mer naturlig i hverdagen[;)] Og ikke vær redd for å spørre de som jobber på sminkebutikken om litt hjelp[:)]
-Når det gjelder klær, jeg selv kjøper ofte moteblader og henter småting derfra, og blander det sammen og går med det jeg synes er finest[:D]