Jeg misunner dere...

ORIGINAL: Wayne`s wife

Det kan du vel! Synes du ser smashing ut på alle bildene du har lagt ut her jeg...[:)]

takk [:)]

Synes du er pen jeg[:)] Liker veldig godt håret ditt, husker når du klippte det sist. Var så misunnelig på deg!

Noen tips(ikke det at jeg har så veldig mye peiling da...hihi):

-Youtube! Der kan du lære MYE om sminke, det gjorde jeg[;)] Der kan du se hvordan de legger øyenskygge osv.
-Spander på deg selv litt ny sminke, beste er litt lyse toner slik at det blir litt mer naturlig i hverdagen[;)] Og ikke vær redd for å spørre de som jobber på sminkebutikken om litt hjelp[:)]
-Når det gjelder klær, jeg selv kjøper ofte moteblader og henter småting derfra, og blander det sammen og går med det jeg synes er finest[:D]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: ~HannahSofiesMamma~

ORIGINAL: Karla

du trenger ikke misunne meg[;)]

du jeg har sett bilder av deg og du er pen.[:)]

pen er kanskje å ta hardt i, men jeg er da ikke noe penere enn deg, etter min oppfatning er du generelt mye mye mer vellstelt enn meg! jeg har jo knapt tid til å få noe sminke i ansiktet, og håret har jeg konstant i en kjedelig hestehale...[&o]

nei det er det ikke[:)]
og du har to barn da.. jeg har føreløbi kun 1, da har man litt bedre tid kansje..
også har du jo studert i tilegg.. og hvis du knapt nok har tid til å ta på sminke, så er du naturlig pen i allefall[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Synes du er pen jeg[:)] Liker veldig godt håret ditt, husker når du klippte det sist. Var så misunnelig på deg!

Noen tips(ikke det at jeg har så veldig mye peiling da...hihi):

-Youtube! Der kan du lære MYE om sminke, det gjorde jeg[;)] Der kan du se hvordan de legger øyenskygge osv.
-Spander på deg selv litt ny sminke, beste er litt lyse toner slik at det blir litt mer naturlig i hverdagen[;)] Og ikke vær redd for å spørre de som jobber på sminkebutikken om litt hjelp[:)]
-Når det gjelder klær, jeg selv kjøper ofte moteblader og henter småting derfra, og blander det sammen og går med det jeg synes er finest[:D]

*Sukk* jeg savner den sveisen.. likte den virkelig[:D] men sambo vil at jeg skal ha langt hår så skal prøve det, så får jeg se[;)]

skal ta å undersøke youtube og moteblader.. [:D]
takk for tips[:D]

Back
Topp