Jeg mistet for 3 dager siden, 15 uker på vei.

Eva

Glad i forumet
Legen min fant ikke noe hjertelyd og sendte meg på ultra lyd. Der viste det med en gang at fosteret var døtt og allt tyder på at det har vart det i mange uker, men at kroppen har fortsatt og være gravid og ikke skyvd det ifra seg.

Jeg velger og se på hele hendelsen at det er bedre det gikk slik en at jeg skulle fått et sykt eller skadet barn. Har heldigvis en underbar sønn på 2 år fra før.

Så lykke til alle dere som skal ha i des, jeg håper og trur jeg kommer straks etter.

Mvh
Eva

Dette var utrolig trist å høre. Men når man spontanaborterer er det jo som oftest kroppens måte å gjøre det på når det er noe galt med barnet. Og det bør vi vel være glad for. Selv om det er utrolig trist når det skjer ....... Lykke til med prøvinga

Hei!
Det var utrolig trist å høre! Det er viktig og riktig å tenke positivt oppi det dere har gledet dere til..
Dere har flere sjangser, og håper det går bra neste gang!!
Ønsker deg all hell og lykke vidre!!
Klem !

Hei.

Jeg føler virkelig med deg, Eva. Akkurat det samme skjedde meg for 2 uker siden.. Jeg begynte å småblø og fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for. Dro på legevakta og derfra på ultralyd, der fikk jeg samme beskjeden som du fikk. Jeg ble faktisk sint. At det går an å bli så lurt, tenkte jeg. Hvis man først skal abortere kan alt bli støtt ut på en gang, istedet for å gå i over 3 mnd og tro at babyen vokser og har det bra. Rart at fostervannet "fylles" opp og morkaken vokser. Magen vokser. Men som du sier, bedre enn å få en syk baby. Vi skal også prøve igjen, og jeg krysser fingrene for oss begge. Klem. Har et vedlegg som heter "11 år siden sist" hvis du vil svare meg.

Føler skikkelig med deg. Jeg syntes det er fint du klarer å tenke så positivt!!!! Stå på videre!!

Back
Topp