Jeg mister..

Anita74

Forelsket i forumet
Ja gleden varte ikke lenge.. begynnte å blø i dag. Var på ultralyd, men der kunne de ikke se noe, så da er det vel over for denne gang. Uff dette er tøffere enn jeg hadde forestilt meg. Har ikke mistet før, vært gravid en gang, og det resulterte i min nå 8 år gamle sønn.

Var ikke klar over at det skulle gjøre så vondt følelsesmessig så tidlig. [:(]

Men vi skal nok prøve igjen, må bare få bekreftet at jeg virkelig har mistet. Skal på sykehuset igjen på tirsdag for å måle HCG nivået i blodet.

off.. jeg veit ikke helt hva jeg skal skrive når jeg hører om sånt[&o][&o] håper alt går bra med deg! jeg har mistet en gang i uke 8 selv så veit hvor utrolig tungt det er å miste.

Føler med deg[:(].. håper det går bedre neste gang.. ellers så krysser jeg fingre for at det forsatt er liv der inne.. mirakler skjer(man vet aldri)

huff det er så fælt og få høre om at folk mister :( [:(] håper det går bra me deg og at det går bedre vis du skal prøve på nytt

ORIGINAL: Trine82

huff, håper den har klamret seg fast jeg. Ikke ta sorgene på forskudd

Tusen takk alle..

Trine82; jeg håper det jeg også, men sjansen for det er vel liten, siden ingenting vistes på UL i dag..

uffda! Det var veldig trist å høre! Har selv mistet to ganger, utrolig hvor glad man er den ene dagen og hvor trist man er dagen etterpå! det gjør vondt selv om det "bare" er fem - seks eller åtte uker! Du vet jo at du er fruktbar siden du har barn fra før, dette er jo noe som skjer med de fleste kvinner en eller to ganger i livet. De fleste vet bare ikke om det! Ønsker deg alt godt. Hvis du lurer på noe så er det bare å sende pm eller skrive her. Dette skal gå helt supert til slutt.

Klem fra Bæibi

ORIGINAL: hilly

Føler med deg[:(].. håper det går bedre neste gang.. ellers så krysser jeg fingre for at det forsatt er liv der inne.. mirakler skjer(man vet aldri)

Signerer denne jeg [8|]

Det var trist anita.. trøsteklem..[:o]

Uff, jeg vet det er fælt å miste. Jeg mistet i uke 5 for et halvt år siden og syntes det verste var å sitte flere timer på kvinneklinikken, med fødende kvinner rundt meg [:(] Jeg fant en liten trøst midt oppi det hele og det kan jo kanskje du tenke på også? Du vet i alle fall at du kan bli gravid! Selv om du har født før så er det jo aldri en selvfølge at du kan bli gravid igjen, men nå vet du i alle fall at ting er i orden! Og en ny spire kommer nok før du aner det. Lykke til videre. Klem.

Uff[:o][&o]krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til...har mistet selv en gang det er utrolig tøft[&o]men en vet ikke hva en skal si og det er ingenting som hjelper..håper det ordner seg for deg og lykke til kjempe klem..........

Hei.
Dette var forferdelig trist å høre, holder fingre krysset og ønsker deg lykke til. Har et par venniner som har mistet tidligere, den ene er nå gravid i 7 mnd og den andre har det dessverre fortsatt ganske ondt. Håper at alt ordner seg for deg.

Trøsteklem.

Uff det var leit å høre føler med deg.
vil bare gi deg en klem

klem fra lille meg

Huff kjære Anita74...
Jeg fikk skikkelig vondt av å lese innlegget ditt!
Håper virkelig at du ikke mistet... var/ er du langt på vei?
Skal krysse fingrene for deg!

Lykke til!

Kjempetrist å høre, Anita! Vet akkurat hvordan det føles! Jeg har selv mistet 2 ganger i løpet av 6 måneder. Det var kjempeleit begge gangene! Vi får trøste oss med at det er svært vanlig. Neste gang går det nok bra, skal du se!

kjelpeleit å høre.
Vet det ikke er mye som kan trøste deg nå.
Har også mistet for ikke så lenge siden.
Vi skal nok klare det igjen!
Bedre lykke neste gang?! -om jeg kan si det..

Stor trøsteklem

Har vært hos legen igjen i dag, og fikk da bekreftet at jeg har hatt en spontan abort. Dette er selvfølgelig forderdelig trist, men må innrømme at vi begge nå bare er ivrige etter å prøve på nytt. Vi vet jo at vi kan.

Så, kanskje jeg kommer tilbake til dere ganske snart..[:)]

Back
Topp