jeg mister hår

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Jeg har alltid hat veldig tynt hår...men har hatt sterkt hår som tåler en del(har tatt masse farging opp gjennom tia)
Etter jeg fikk Bjørnar merka jeg at jeg mista litt...men denne gangen har det tatt helt av!!
mister helle tia..har fått med vik og nå..[:(](nesten skalla i den ene viken)
Hjalp ikke stort at jeg farga håret svart...var etter det jeg la merke til at jeg har fått meg en liten vik..Og på toppen er det syyyyyykt tynt nå:(
Hva i alle dager skal jeg gjøre??[:(]Vil farge håret lysere for da ser man ikke at jeg har så tynt hår, men er redd det vil ødelegge hele håret...dette er så leit, for håret er liksom min greie[:(](det jeg er mest rdd for, det jeg er mest fornøyd med på kroppen)

Det er jo helt normalt å miste hår etter man har født da?? så vil vel ta seg opp igjen med tiden!!
Men kansje ikke verdens smarteste trekk å fage det sort den[&:]
Er jo høst nå så er lov å bruke lurer og slikt nå da[8D] 

Håper noen andre har noen gode tips til deg.. jeg mista flekker med hår for noen år siden og da gikk jeg mye med luer og oppsatt hår.

ja regna med det er normalt...men bør jeg farge det lyst eller vente til jeg slutter å miste hår?

jeg har veldig kort hår, så kan ikke gjøre så mye med det heller[&o]

ORIGINAL: *mammantilprinsene*

ja regna med det er normalt...men bør jeg farge det lyst eller vente til jeg slutter å miste hår?

VENT! :) visst du begynner med så kraftig bleiking nå kan det brekke og da bli kort.. men om du vil gjøre det, så må du ivertfall gjøre det hos en frisør!!

sliter enda med stort hårtap jeg 3 år etterpå[:'(]

ok, takk for tips[:)]

ORIGINAL: Tinkaling

løp og kjøp[;)]

denne er perfekt for gravide og de som har født og mister hår. den styrker hodebunn og tetter hårposene så man ikke mister håret. det er mange år siden jeg var på kurset, så hvis jeg sa noe feil nå, så rett meg opp gjerne[8D]

men denne er knallgod, jeg har brukt denne selv og var fornøyd[:)]

jeg får ikke oppe noe bilde:S hva heter den?

ORIGINAL: Lone_mor

det er heeeelt normalt etter fødsel. starter som oftes rundt 6 uker etter fødsel og gir seg rundt 6mnd etter fødselen.

Det stemmer ikke for alle. Jeg mister ennå sykt med hår. Tar en stor klase ut av dusjen hver gang jeg har dusjet og jeg fødte for 13 mnd siden.

eller så har kerastase en spray og shampoo som er effektiv mot periodevis håravfall.

Jeg fikk skikkelige viker noen måneder etter jeg fødte minstemann (i mai -08).
Amme-viker sa frisøren.
Vikene har begynt å vokse ut igjen nå da, men jeg mister fortsatt Mengder med hår.
(ikke at det er noen trøst kanskje men..)
Håper det går seg til etter hvert..

takk for gode tips:D

men da mener dere og at jeg bør vente med farging??
vet jo egentlig selv at jeg bør vente,men det er såååå stygt med det tynne håret, og vik, og svart hår nå[:'(]

jeg ville nok latt være å farge det ja..

Er kanskje en liten trøst altså, men det kommer jo tilbake! [:)] Mista litt hår selv etter at jeg fikk jenta mi, men ei på jobben hun ble skikkelig i tynn i håret og fikk viker som du beskriver. Hun fikk tilbake sitt vanlige hår etter noen mnd, så prøv å tenke positivt. Kommer nok tilbake ditt også, men er enig med deg at det nok ikke var noe sjakktrekk å farge det svart nå...[8D]

sliter med det samme, men jeg har tjukkt hår. men jeg har begynt å ta b vitaminer, så håper det skal hjelpe.

Back
Topp