jeg mista det lille frøet mitt i natt

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Var på legevakta i går fordi jeg blødde bare mer og mer. De sa jeg hadde en sa. I morgen skal jeg på sykehuset og ta en utskrapning.

uff da.....[:(]

håper det går bra med dere...går nok bedre neste gang skal du se, så ikke mist motet.

lykke til videre og husk at vi på forumet er her for deg.

klem...

uff [:(] det er fælt når det skjer [:(]
sender varme tanker og en trøste klem

Har bare lyst å komme bort til deg og gi deg en STOR klem....[:(]

Uff, trist å høre[:(][:(]
Håper det går bra med deg....
Klem fra Cissi.

Føler så inderlig med deg. [:(]
hadde selv en sa for 4 år siden og det var så grusomt trist.

Sender en liten trøsteklem til deg, bæibi....,
og ønsker deg samtidig lykke til neste forsøk!
Da går nok alt bra skal du se...

Klem[:)]

Ville bare sende deg en stoor trøsteklem!!! Ikke gi opp!!

Off, håper det får bra med deg[:(] Skjønner hva du går igjenom!

[:(] uff, det var kjempetrist....håper det går bra med dere...har og vært igjennom det,ikke noe kjekt...*trøsteklem*

ORIGINAL: Rabbelure

[:(] uff, det var kjempetrist....håper det går bra med dere...har og vært igjennom det,ikke noe kjekt...*trøsteklem*

signerer på den jeg..

uff det var trist å lese[:(] men får håpe på at spiren klorer seg fast neste gang, bæibi.

Det er vondt å lese....
Håper det går bra med deg, og at du får all den støtten og omsorgen du trenger nå!!!
Er oppriktig lei meg på dine vegne.
Har selv mistet for under 4 uker siden, og vet hva du går igjennom....
Er her for deg, om du trenger noen å lufte tankene dine med, lette på frustrasjonen, noen å
dele sorgen med, eller bare rett og slett lytte til deg!

Stor varm klem fra
Lehcar

Huff..trist å høre, men fortvil ikke.....neste gang så går det nok bedre..

Lykke til videre!!

Hold oss oppdatert!

[:(][:(][:(] Så trist å høre [:(][:(][:(]

Så søte og snille dere er alle sammen! Det er deilig å vite at det er noen man kan gå til med alt mulig her! Vi har ikke fortalt dette til så mange. Har prata med mamma og bestevenninnen min da. Jeg er helt utslått nå. Vi var så glade og mannen min hoppet og danset her i stua forrige uke.

Det er vel bra at det skjedde så tidlig når det først måtte skje. Ei venninne mista sin rett etter fødselen, hun ble totalt knust. Kunne nesten ikke gå ut døra på lang tid. Det er jo andre også som mister halvveis...

Uff, det var jo ikke det som skulle skje. Jeg skal ta min første sykemelding ever siden jeg starta å jobbe som 17 åring! Det er helt rart. Har så dårlig samvittighet. Både mannen min og mamma prøver å overbevise meg om at jeg må være hjemme ei uke. De på jobben er alltid så sure når noen er syke. Jeg startet her i slutten av april, har ikke vært borte en eneste dag.

Er litt kaos i hodet mitt. Det blir ikke noen sammenheng her

Klem fra Bæibi

Så utrolig leit og trist[:(] Føler med deg og håper alt går bra med deg!
Stoor kooz

føler med deg masse var igjennom det i fjor sommer prøv å lev så normalt som mulig...
tenker masse på deg å sender deg en kjempe stor trøsteklem!!!!

ORIGINAL: Beta

kjempe trist å høre... føler med deg.
klem fra meg!

signerer den jeg

Stakkars deg..Det er helt forferdelig når sånt skjer.
Har hatt en sa for 3 år siden å i går trodde jeg at det skulle skje på nytt men det gikk bra....
Bedre lykke neste gang da[:)]

Back
Topp