Jeg missunner dere!

*lykkeligst*

Forumet er livet
A-mennesker...

Man får så mye mer ut av dagen om man står opp tidlig, men det er jo gudameg så forferdelig å gjøre det [:D]

Misunnelig på A-mennesker jeg også.. Jeg er type C-menneske[&o]

ORIGINAL: *lykkeligst*

ORIGINAL: Apeloffen

Me too...

synest det er godt å være oppe tidlig... får mer ut av dagen ja, men jeg trenger jammen iallefall 1 time å våkne på før jeg er klar å møte dagen... hehe
Sover jeg til over 10, blir helle dagen "feil" synest jeg[:)]

[:-][8|]Jeg er vel noe slik som D menneske jeg....
Men,når man sover så mye som jeg gjør så er det vel slik[:)].
(Jeg legger meg tidlig,står opp sent og sover 2-4 timer på dagen i tillegg. Så jeg er vel egentlig misunnelig på alle som bare sover bort 8 timer av døgnet. )

jeg og!!! skulle øøøønske jeg ville stå opp kl 6, frivillig! :P

ORIGINAL: Apeloffen

Samme her[8|][&o]

Det er helt herlig å være a-menneske. Men helt jævlig i forhold til vennebesøk av b-og c-mennesker som synes det er greit å sitte på besøk til 22-23-00-01 osv.

HAHA dagens. Jo ja, har man noe valg når man har unge??

den ene dagen i helgen når jeg får sove lenge så står jeg opp mellom 8 og 9... VILT lenge liksom.. woho.. Jeg var amenneske før jeg fikk unge, nå er jeg det mer under tvang [;)]

Enig med du! Gjeeeesp!

Jeg også HI [8D] Sover generelt dårlig om natten og må ta det igjen på morgenen. Surt altså.. for de nettene jeg har sovet godt og klarer å få en tidlig start føles det så bra[:D]

ORIGINAL: Zera

synest det er godt å være oppe tidlig... får mer ut av dagen ja, men jeg trenger jammen iallefall 1 time å våkne på før jeg er klar å møte dagen... hehe
Sover jeg til over 10, blir helle dagen "feil" synest jeg[:)]

samme er det her også

ORIGINAL: IsThaBeth

Det er helt herlig å være a-menneske. Men helt jævlig i forhold til vennebesøk av b-og c-mennesker som synes det er greit å sitte på besøk til 22-23-00-01 osv.

note to self: ikke besøke bettan..[X(]

Her begynner kvelden klokka 21 så og si.. og da må den nesten få lov tl å vare til 1-2 i det minste.[8D][:D]

Back
Topp