jeg MISLIKER KVINNFOLK!

Jeg har alltid mislikt kvinnfolk.
Forstår deg godt!
Vist bruden har satt opp liste er jo saken avgjort, lukk ørene dine for alt annet.[:)]

ORIGINAL: Anik

Din dag gjør som DU vil[:)]

Mitt utdrikningslag var en overraskelse:) Så var ikke jeg som hadde invitert men det var veldig hyggelig!
En jente som er sammen med en barndomskompis av min mann var med, kjente henne ikke super godt, men
hun er en veeldig hyggelig og god jente, og var med på å gjøre utdrikningslager supert[:D] Så jeg er så glad
hun var invitert og vi blir jo bare bedre og bedre venner[:)]

tusen takk for positivt svar[:)]

grunnen til at jeg måtte sette opp liste er for at jeg har to omgangskretser - barndoms og studie-venninner i molde og sunnmørsfolk jeg har blitt kjent med via typen min (er der jeg bor nå).

jeg VET hun er hyggelig og snill og god som dagen er lang.

men jeg er en person som trives best med en liten tett omgangskrets, mens sambo er motsatt - han har tusen bekjentskaper han går likegodt overens med - derfor så ser det ut til at vi kræsjer litt... han har 40 gutter i sitt lag, mens jeg har... 10-15 stykk[8D]

kjenner på en måte til det der, da min forlover fikk lista på venner så fikk jeg høre litt:måå du ha med hun og hun, fordi hun mente de ikke var hennes venner osv..
så endte med at jeg strøyk de da[&o] dumme meg som ikke kunne si ifra skikkelig til henne da..

ORIGINAL: Froskegele

Da hadde jeg slått i bordet og sagt at hvis de ikke tok hensyn til mine ønsker så kom ikke JEG, og da ville det jo ikke blitt noe utdrikningslag [:D]

Hvis dette kvinnemennesket er på et sånt nivå at hun blir fornærmet og sur fordi hun ikke blir invitert i et utdrikningslag til ei hun faktisk IKKE er venninne med, så høres det egentlig ut som ei jeg ikke hadde hatt særlig interesse av å bli venninne med i det hele tatt! [:D]

ORIGINAL: vinter09

Er hun invitert i bryllupet da? Trodde ikke det var vanlig at folk som ikke var invitert i bryllupet var med på utdrikkingslag jeg....

Oi, da hadde mitt utdrikningslag vært labert gitt! vi hadde ikke venner i bryllupet.

Helt latterlig av folk å invitere folk i ditt utdrikkningslag da! Fy, så forbanna jeg hadde vært!

Hater kvinnfolk stortsett hele tiden, jeg. Bortsett fra den lille håndfulllen av dem jeg omgås som ikke irriterer livet av meg. [8D]

Jeg er som vanlig enig med deg, lakenrumpe. Var mange damer i vårt bryllup som ikke var invitert i utdrikningslaget mitt. Der var det bare plass til venninner. Omvendt er litt stygt, syns jeg da. Å være invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet.. 

Gud fader heller for et korka kvinnemennesk!! [:@] kjente jeg ble litt sur på dine vegne her nå, hehe..
Hvorfor i alle dager skal man ha lyst til å ha folk man nesten ikke kjenner i utdrikningslaget sitt da..? [&:] det skal jo være en dag for kos og moro, og man vil jo kanskje gjerne føle seg trygg på de som deltar også hvis man må gjøre litt pinlige ting etter hvert..[8D]

I vår omgangskrets er det ikke et must at man blir med i bryllupet selv om man er med på utdrikningslaget, og omvendt.. Jeg har vært i 4 utdrikningslag, og ble bedt til kaffe i 3 av bryllupene. Det fjerde var vi i etterselskap i. Men jeg vet også at det var andre jenter der som bruden kjente til, som ikke var med på utdrikningslaget - av den samme grunnen som du nevner her[:)] regner da ikke med de ble sure av den grunn, hvis man kun kjenner hverandre så vidt gjennom mannen så er det det eneste "felles utgangspunktet" man har for å bli kjent liksom[8D]

ORIGINAL: Labambie

Seriøst eller? Herlighet så barnslig. Hadde jeg sagt klart ifra at hvis de ikke klarte oppføre seg som voksne i en dag, kunne de kysse seg i ræva. SÅ kul er jeg. [8D]

jeg hadde skrevet liste.. og inviterte kun mine nærmeste venniner... MEN... den ene venninda mi.. som jeg trodde var en av mine nærmeste var så sjalu for at hun ikke var forlover at hun prøvde og ødelegge for foloveren min og søstera mi.. dette var en overrakelse til meg så jeg ante ingenting.. så kvelden før fikk hun det for seg at hun skulle invitere med seg ei som hu ville ha med.. og det fjolset ringte MEG og spurte om det var greit at hun kom på utdrikkningslaget mitt dagen etter!!!!!![8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

jeg ble veldig lei meg, og sambo fikk varslet forlovern så de fikk omgjort masse men fy faen! de ødela overraskelsen... snakker ikke mer med henne jeg for hun pressterte å ikke komme og så skylde på meg!![&:][8D][8D]

det er fordi noen folk kun tenker på seg selv å sine ønsker!!

Hoho,
her var det ei som ikke ble bedt (men som hadde ståltrua på at hun skulle bli invitert (selv om hun ikke er venninne med bruden, men heller stikk motsatt; snakker dritt) som ba seg selv faktisk. Ble fly forbanna når hun fikk beskjed om at hun ikke var velkommen.... og holder på eeeenda... hehe... et år etterpå...

Tragisk patetisk!!!

Blir man ikke bedt så blir man ikke bedt, sånn er det med den saken!!!

I og med at du faktisk kjenner henne, og at hun skal i bryllupet....så hadde jeg invitert henne....men det er meg da. En fin anledning til å ta opp igjen tråden og la alle bli kjent med hverandre før selve brylluppet[:)]

Typisk kvinnfolk![:'(]

ORIGINAL: Sicily

Hater kvinnfolk stortsett hele tiden, jeg. Bortsett fra den lille håndfulllen av dem jeg omgås som ikke irriterer livet av meg. [8D]

Ah - der sa du det[8D]

å herlighet!
ja kvinnfolk noen ganger asså! har ikke tall på hvor mange ganger sambo har sagt : jammen er jeg glad for at jeg ikke er jente.. å det misunner jeg han av å til.. hahaha

Back
Topp