jeg MISLIKER KVINNFOLK!

trolltjora

Elsker forumet
akkurat nå!

fy faen hvor dumme, ulogiske, irrelevante og stupide det går an å bli!

Jeg trodde ikke det var mulig å krangle om hvem som skal bli invitert i et utdrikkingslag når bruda hadde satt opp liste, men joda!

Føler mitt eget utdrikkingslag blir ødelagt av sterke personligheter som absolutt skal invitere folk jeg faktisk ikke omgåes med![8|]

Hallo....

Noen er bare håpløse!

Hos meg endte det med at hele utdrikningslaget gikk i dass, og jeg har enda ikke hatt noe etterpåfest som de lovte meg.. Har vært gift i 5,5 år..

Da hadde jeg slått i bordet og sagt at hvis de ikke tok hensyn til mine ønsker så kom ikke JEG, og da ville det jo ikke blitt noe utdrikningslag [:D]

Seriøst eller? Herlighet så barnslig. Hadde jeg sagt klart ifra at hvis de ikke klarte oppføre seg som voksne i en dag, kunne de kysse seg i ræva. SÅ kul er jeg. [8D]

[&:]...

nei.noen tror at det er vel deres store dag,og ikke din tydeligvis.....For noen Barnslige berter[>:][:'(][:D]..

ORIGINAL: Froskegele

Da hadde jeg slått i bordet og sagt at hvis de ikke tok hensyn til mine ønsker så kom ikke JEG, og da ville det jo ikke blitt noe utdrikningslag [:D]

jeg HAR slått i bordet!
men nu har hu ringt typen min og sagt at hu ene som ikke er invitert er såra og skuffet!
og han fortalte det jo selvfølgelig videre til meg[8|]
for å være ærlig så forstår jeg ikke hva hu er skuffet over, for de eneste gangene vi møtes er tilfeldig på butikken.
jeg har møtt hu kanskje 4-5 gang på 5 år.
vi bor i gåavstand fra hverandre, vi flyttet hit for 7 mnd siden, ingen av oss har prøvd å ta initiativ til å komme i kontakt.

er det ikke da enkel logikk at hu ikke er min venninne da?

Herregud så fjernt! [:'(]

Hvem som skal gifte seg da?! [>:] Nei, stå på ditt! Hvorfor skal du feire en så spesiell dag med noen du ikke går overns med? Dette er grunnen til jeg vil rømme til utlandet med min nærmeste familie (mann og barn) og gifte oss! Det er jo for OSS og ikke alle andre vi gifter oss! [:)]

Jeg droppet hele utdrikningslaget på grunn av slik tull.. Tok med meg mamma,min svigerinne ,min beste veninne og gikk ut på en god resturant og spiste en 7 retters middag. Hadde det kjempekoselig ,skravlet og koste oss - og slapp alle de intrigene som var under oppsegling.[:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: Froskegele

jeg HAR slått i bordet!
men nu har hu ringt typen min og sagt at hu ene som ikke er invitert er såra og skuffet!
og han fortalte det jo selvfølgelig videre til meg[8|]
for å være ærlig så forstår jeg ikke hva hu er skuffet over, for de eneste gangene vi møtes er tilfeldig på butikken.
jeg har møtt hu kanskje 4-5 gang på 5 år.
vi bor i gåavstand fra hverandre, vi flyttet hit for 7 mnd siden, ingen av oss har prøvd å ta initiativ til å komme i kontakt.

er det ikke da enkel logikk at hu ikke er min venninne da?

jo veldig enkel logikk! håper de hører på deg og dagen din blir super!

vi er håpløse [8|][>:]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hvem som skal gifte seg da?! [>:] Nei, stå på ditt! Hvorfor skal du feire en så spesiell dag med noen du ikke går overns med? Dette er grunnen til jeg vil rømme til utlandet med min nærmeste familie (mann og barn) og gifte oss! Det er jo for OSS og ikke alle andre vi gifter oss! [:)]

det er ikke det at jeg ikke går overens med hu. hu er ei søt jente, men jeg har ikke rukket å bli kjent med hu.
kanskje vi blir bedre kjent ved en senere anledning, men slik ståa er nå så er vi faktisk ikke omgangsvenner.

..og jeg gidder ikke høflighetssnakk og smalltalk i mitt eget utdrikkingslag. det finnes andre arenaer "man kan bli bedre kjent på" enn i et utdrikkingslag der jeg skal føle at jeg ikke trenger å ta spesielle hensyn til noen.

Da setter du ned foten enda en gang, og kontakt hun som maser på din sambo. Selv om dette strengt tatt ikke skulle ver nødvendig!
MAKAN![8|][:'(] Enkelte MÅ ødelegge[&:]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

det er ikke det at jeg ikke går overens med hu. hu er ei søt jente, men jeg har ikke rukket å bli kjent med hu.
kanskje vi blir bedre kjent ved en senere anledning, men slik ståa er nå så er vi faktisk ikke omgangsvenner.

..og jeg gidder ikke høflighetssnakk og smalltalk i mitt eget utdrikkingslag. det finnes andre arenaer "man kan bli bedre kjent på" enn i et utdrikkingslag der jeg skal føle at jeg ikke trenger å ta spesielle hensyn til noen.
Nei, akkurat det jeg mente! Det blir jo bare helt feil!

gud for noen teite barnslige folk!! 
men hadde sagt til hun som ringte samboeren at eg vil bare ha dere som e inviterte enkelt og greit, og at dette e DIN DAG!
men håper det ordner seg og du får en kanon dag/kveld[:D][:D]

Er hun invitert i bryllupet da? Trodde ikke det var vanlig at folk som ikke var invitert i bryllupet var med på utdrikkingslag jeg....

ORIGINAL: VanillaCupcake

Da setter du ned foten enda en gang, og kontakt hun som maser på din sambo. Selv om dette strengt tatt ikke skulle ver nødvendig!
MAKAN![8|][:'(] Enkelte MÅ ødelegge[&:]

ORIGINAL: vinter09

Er hun invitert i bryllupet da? Trodde ikke det var vanlig at folk som ikke var invitert i bryllupet var med på utdrikkingslag jeg....

hu er invitert til hele bryllupet (middag/kaffe) fordi hu er gift med en barndomskompis av sambo.
men det er MANGE av jentene i bryllupet jeg har valgt å ikke invitere, så hu er ikke den eneste. Jeg synes ikke de gjør seg fortjent til å være med bare fordi de er gift med barndomskompiser av min kjæreste liksom. spesielt når vi ikke har særlig til kontakt.
er mer det at sambo treffer kompiser når vi kvinnfolkene ikke er tilstede på en måte.

hu er invitert til hele bryllupet (middag/kaffe) fordi hu er gift med en barndomskompis av sambo.
men det er MANGE av jentene i bryllupet jeg har valgt å ikke invitere, så hu er ikke den eneste. Jeg synes ikke de gjør seg fortjent til å være med bare fordi de er gift med barndomskompiser av min kjæreste liksom. spesielt når vi ikke har særlig til kontakt.
er mer det at sambo treffer kompiser når vi kvinnfolkene ikke er tilstede på en måte.

Men altså, vet hun at det er flere av de som er invitert i bryllupet som ikke er invitert i utdrikkninglaget da? Jeg trodde at de som var invitert i bryllupet automatisk også var invitert i et evt. utdrikkningslag jeg.

Men altså, vet hun at det er flere av de som er invitert i bryllupet som ikke er invitert i utdrikkninglaget da? Jeg trodde at de som var invitert i bryllupet automatisk også var invitert i et evt. utdrikkningslag jeg.

hvorfor skal de som er klassifisert som brudgommens venner være invitert i brudens utdrikkingslag?
og jada, de er en klubb som jeg ikke er medlem i, derav 3 andre jenter ikke er invitert. og de er nære venninner.

Back
Topp