Jeg melder meg like godt inn her jeg! :)

Sylvia80

Gift med forumet
Long story short! Jeg er gravid!!

Short story long....
Vi har en fra før og det tok årevis å få ham, vi var under utredning da mirakelet vårt plutselig var på vei. Han er nå 21 mndr gammel. 
Denne gangen fikk vi oss en overraskelse: Vi tenkte det var best å være helt uten prevensjon en stund før vi ber om hjelp med nr 2.. og plutselig samme mnd satt jeg der med to streker lysende mot meg.
Nå skulle det ikke gå helt komplikasjonsfritt, har hatt noen blødninger, vært sjekka med UL, og det så ikke ut som forventa de første to gangene. Skulle nå vært mellom 8+4 og 8+0 på vei utifra samleie og levetid på svømmerne, men ble i dag satt tilbake til 6+2-3 og vi så et bankende hjerte. Hva som har skjedd vites ikke, men det viktigste er at der er liv!! Det blir ny sjekk med nærmere termindato om 10 dager.
Følges tett opp pga sykehistorie og tidligere komplikasjoner.
Formen er laber, kaster opp i ett, sykemeldt og gått ned 5 kg, uttørka og legen truer med innleggelse, men jeg vil heller prøve å trumfe i meg litt først. Bekkenet er allerede begynt å trøble, og jeg får ilinger i beina, men... Like fullt er jeg overlykkelig!!! 

Gratulerer så masse :)
Jeg har en venninne som også er satt tilbake en del, først kunne de ikke se hjerte eller noen tegn på graviditet, to uker etter regnet legen ut at hun var ca 7-8 uker på vei.
Hennes regning er ca 9 uker.

Ønsker deg masse masse lykke til <3

så artig å ha deg her sylvia80 :Djeg  var på juli 2010 forumet med deg :) velkommen til gruppa :)

Gratulerer så mye og velkommen hit!! :-)

inne å snike på deg ;)
Gratulera så mye me nr2 på vei :D

Gratulerer så masse!! :)

Gratulere

Så gøy å se deg her Sylvia :) Jeg vet også hvem du er, og jeg tror du også vet hvem jeg er når du tenker deg om, men hemmelig alias her enn så lenge

rotehuet skrev:
Så gøy å se deg her Sylvia :) Jeg vet også hvem du er, og jeg tror du også vet hvem jeg er når du tenker deg om, men hemmelig alias her enn så lenge

Hmmmmm... nå blei jeg skikkelig nyskjerrig da!! Må gruble litt! Hehe, regner med du avslører deg etterhvert om jeg ikke klarer å knekke nøtta :P

HAHAH!! Nå skjønte jeg det!!!! :)

hahah :P

Back
Topp