Jeg melder meg inn her jeg :)

Hei hei :) Jeg vet ikke om jeg er på riktig forum, men jeg testet positivt i går kveld og har regnet meg ut til at jeg er ca 4 uker på vei og at det etter min regning blir en februar baby, men vet jo ikke helt sikkert da!! Hadde en sa 20 april og ikke fått mensen etter den, noen av dere her inne som vet hvordan jeg da finner ut hvor langt jeg er på vei uten å gå til legen min ennå? Takker for alle svar :)

Gratulerer så masse!![:D][:D][:D]
Nå er vi tre i feb.forumet!!

Jeg tror det er rimelig å anta at blødningen i forbindelse med sa kan regnes som første dag i siste mens..

Men vet du når du hadde el?

Gratulerer så masse med spire i magen[:)]
Jeg testet også positivt i går,er litt usikker på om jeg hører til jan eller feb.
Men vi sees nok på sidene her omkring[:D]

Gratulerer! Så gøøy!![:D]

Hei.
Melder meg inn her jeg også. Testet positivt i dag, hurra! regner med at jeg får termin tidlig i februar. Så jeg blir her til jeg hører noe annet. Spenende dette her. Nå har "minimum" bare å holde seg i magen.

klem

Gratulerer til deg også Silva[:D]

Takker for alle svar og gratulerer masse til dere også :) Fikk en god start på helgen kan man si, var hos gynekolog i dag og der kunne han se at det var noe der og sa bare så fint at "du er definitivt gravid".
Jeg har dermed greid å roe meg ned og satser på at denne gangen går det fint. Skal ringe til legen min på mandag og be om tett oppfølging og ny ultralyd i uke 6 : ) Er i dag 4 uker og 4 dager gravid.
Holder meg innpå februar forumet til jeg får vite termin dato sikkert ;) Ha en fortsatt flott kveld.

Åhhh, gratulerer så mye [:D][:D][:D]  Krysser fingrene for deg og spiren

Back
Topp