jeg måtte bite i det sure eple...

liten_men_stor

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
å ringe legen min....

forklarte at jeg har gått i 6 uker nå å spydd å brekt meg å vært så kvalm å våknet hver morgen halv fem...
å at jeg begynner å bli tappa for energi... jeg prøver å være i 100% jobb å aleine med to barn. , men føler jeg " feiler" litt, ved å ringe legen...

men... Jeg har to barn som er avhengige av meg. å de kommer før stoltheten min for å si det sånn! - Å jobben. jeg vil helst ikke bli sykemeldt... så det kommer jeg til å si i fra om. men vi får se....

Men jeg er bare skikkelig lei meg og trist nå... sitter på jobb å gråter...

De sa de skulle ta noen blodprøver for å sjekke om jeg var dehydrert.. men jeg drikker jo sånn ca 1liter om dagen.. totalt.. ( vann ) å vet joa t det er aalt for lite.. men.. dehydrert tror jeg ikke at jeg er... det kommer nå tårer i allefall...

sorry klage innlegg. men jeg har sovet to timer i natt... å jeg er bare kjempe sliten...

Sender deg en stoooor klem <3

Du må ta ikke tenke at det er noe nederlag å ringe legen. Det er det så absolutt ikke. Er da heeelt forståelig at det blir mye.

Jeg er sykmeldt jeg, og har ikke spydd en eneste gang!

Åååååå stakkar ! :( Skjønner ikke hvordan du klarer å gå igjennom all kvalmen og oppkast, ta vare på deg selv to barn OG jobbe! Ikke slit deg selv ut, du kommer til å nå en brå stopp hvis du fortsetter sånn. Ta sykmelding og bruk litt tid på deg selv, da får du tatt igjen for søvnen du har mistet ved å sove litt på dagtid også. Stor klem! :)

Du bør jo ikke ha dårlig samvittighet for å ringe legen din. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å komme igjennom dagene engang.
Når skal du til legen da?

I mårra kl 0900... gah.... jg drive å underholder 4 barn med halloween i kveld... gosh... nå er det natta tid snart ....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg må bare si at for at du skal få en god opplevelse, så er det jo bedre for deg å få litt tid til å hente deg inn på. Det er ingen av barna dine som er tjent med en utslitt mor. Det er heller ikke babyen i magen. Og sist, men ikke minst, du er ikke tjent med det. Vi er så heldige å bo i et flott land, hvor vi har mulighet til å tenke på familien vår og at vi skal fungere på flere plan. Unn deg å tenke på deg selv og familien din. Jeg vet det er lett å si, men jeg gjorde sånn som deg i en litt annen situasjon, og det funka ikke i det hele tatt. Det endte som det måtte gå, og det vil du virkelig ikke;)

<3. <3

Dere er gode.
Fikk kjeft av gubben i sted å...var bare å ta imot sykmelding hvis jg fikk det sa han...

Huff føler med deg!
jeg er kvalm døgnet rundt og kaster opp hver dag, jeg klarer ikke å jobbe... jeg er alene med 2 barn i tillegg også for kjæresten bor et stykke unna enda,så kjenner dette er veeldig slitsomt! har kjøpt meg ingerfærkapsler som hjelper litt nå.. men frykter det blir som med mine 2 andre at jeg går slik til ungen er kommet ut :-/

å der ble jeg sykmeldt.
skal prøve å få i meg næring nå som jeg har fått kvalmestillende å nå anna greier. å hvis ting er som det har vært de siste ukene neste uke så blir jeg lagt inn på sykehus... dehydrert kalte de det..

fortalte det til sjefene. de tok d super kult, så nå er det litt godt å være meg..
men nå skal jeg gå å legge meg. vært våken på 2. døgnet. så nå skal det bli godt å sove :)

Så godt å høre! Ta vare på deg selv nå da... Slapp av og fokuser på væske og næring!

å der ble jeg sykmeldt.
skal prøve å få i meg næring nå som jeg har fått kvalmestillende å nå anna greier. å hvis ting er som det har vært de siste ukene neste uke så blir jeg lagt inn på sykehus... dehydrert kalte de det..

fortalte det til sjefene. de tok d super kult, så nå er det litt godt å være meg..
men nå skal jeg gå å legge meg. vært våken på 2. døgnet. så nå skal det bli godt å sove :)

Åå! Så godt å høre det. :) Håper sykemeldinger hjelper deg nå, sånn at du kan unngå innleggelse på sykehust. :) Mange gode klemmer, og sov godt! :)

å der ble jeg sykmeldt.

Godt å høre! Ta vare på deg selv, det er viktig det! :)

Godt å høre at du fikk deg en sykemelding! Det er viktig å ta vare på seg selv, spesielt nå som du har en liten i magen du må ta vare på, og i tillegg de andre barna dine :) Ta livet med ro og sov godt <3 Håper du slipper å legges inn på sykehuset..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Huff, ikke vær lei deg for å få sykemelding. Er jo kjempeviktig å ta vare på seg selv også! Jeg var til legen selv på mandag og fikk beskjed om å få i meg drikke, ellers ble det innleggelse. For meg har det hjulpet å ta det HELT med ro. Kun små bevegelse som å dusje gjør at jeg havner ved doskåla. Så jeg prøver å stort sett ligge, og lar andre lage alt av mat og drikke til meg (er jo ikke så mye, men bare det å finne seg litt vann trigget kvalmen for min del). Masse lykke til, håper det går bedre for deg og at du får slappe av litt! (og forresten, dehydrert betyr uttørret, kroppen din har for lite væske til å fungere optimalt.)

Du har min største sympati! Her er det på samme måte.. Jeg er og sykemeldt, og har fått beskjed om å ta postafen.. Jeg er fremdeles enormt kvalm, og klarer ikke ta meg av verken hus eller barn, men kaster ikke opp! Håper veldig på bedring for både deg og alle andre som sliter med det samme..!

Nyt tiden du har alene! Hvil ut og ta vare på deg selv og familien din :)

Godinger<3

. Sitter her å føler meg voldtatt i ræva
Det er de største stikkpillene jeg har vært borti. Kan være kaviarkrysset er mere følsomt nå enn før. Men det var vondt. Å disse skal jg ta tre ganger daglig....

Hvilke stikkpiller fikk du?

Back
Topp