Jeg må

SB84

Betatt av forumet
Si det til noen! Men vi er egentlig enig om å vente til 12 uke! Siden februar har vi kjøpt hus, pusset opp og sluttet på pillen!
Vi var forberedt på å måtte prøve lenge før det skulle skje noe. Men no er vi 6+2 og vi jubler stille:)
Har lyst å stå på terrassen og skrike det ut... Men får vente litt til...
Åhh.. Godt å få det litt ut hvertfall:)

TUSEN TAKK!!! Også finnes jeg ikke kvalm el trøtt. Bare litt murring og ømme bryst ;)

Hurra :) jeg skrek det ut uke 4 sist :D denne gangen skal vi koose oss med vår lille hemmelighet lenge... Til jeg ikke kan skjule magen lenger... Men nå har vi to barn da... Dette er nr tre :)

Jeg er igrunn ELENDIG til å holde på positive hemmeligheter, så hadde det ikke vært for mannen hadde jeg nok sagt det i uke 4 jeg også:)

Jeg sa det i uke 6,men nå er dette nr 3 også :) I tilegg hadde jeg allerede vært på ul å sett at ting va ok:)
Jeg er ganske så oppblåst i magen så det var nyttesløs for meg å skjule det :P i tilegg var det var faktisk en person så kom til meg spurte om jeg var gravid da jeg selv ikke viste om det en gang,før jeg tok å testet meg (trur jeg var rundt 4 uker eller noe sånt)... Kan trykt si at jeg ble litt sinna hehe :P Men gleden var stor da jeg fikk en posetiv test:)

Gratulere!

Gratulerer så mye :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Back
Topp