jeg må

mariannnilsen

Forumet er livet
være veldig rar ... hadde verdens verste fødselangst , og hele svangerskapet ble nesten ett stort mareritt for meg med tanke på angsten for fødsel , og var helt sikker på at dette ville jeg aldri gjøre igjen .. men nå bare etter 7 uker , tenker jeg at joda dette skal jeg gjøre igjen .. har fler venninner som er gravide , og merker jeg savner sånn de har det .. hehe .. den spenningen og forventningen .. også savner jeg selve prøvingen , det å vente og ta tester , og det er like spennende å se om det klaffet hver gang ..men savner egentlig ikke å gå med stor mage da [8D], bare følelsene rundt graviditeten ..altså for å si det også, så skal jeg absolutt ikke ha noen fler på noen år .. og den dagen eller hvis jeg blir gravid igjen , kommer jeg sikkert til å få full panikk og angst igjen .. noen som tenker på 2 tette da ?

vi tenker å ikke vente altfor lenge. når sjangsen for å få enda et 2010 barn er overstått er jeg igrunnen klar igjen, men pappaen til Julian Emíl er ikke heeelt der da.. så vi får se hva som skjer.

ORIGINAL: el nino

vi tenker å ikke vente altfor lenge. når sjangsen for å få enda et 2010 barn er overstått er jeg igrunnen klar igjen, men pappaen til Julian Emíl er ikke heeelt der da.. så vi får se hva som skjer.

jeg synes det var veldig greit med 2 tette , er 17 mnd imellom de .. forresten veldig fint navn til gutten deres .. når jeg skulle ha elste sto det nemmelig mellom julian og Emil , men endte på Emil [:D]

Jeg tenkte også sånn. Hadde lyst på fler allerede når jeg kom hjem fra sykehuset med nummer to! De er jo sååå gode!

Nå har jeg fått nummer tre (og det er veldig koselig med en attpåklatt!) og lysten på en til kommer over meg av og til, men nå er det nok altså!

Du er litt rar ja, fnis! [:D][:D][:D] neida, du er ikke det!! [:)]

Her skal det ikke flere barn ut i allefall, det ar banna beint sikkert. Hvorvidt det frister senere får så være. men det skal ikke flere barn ut av meg.

ORIGINAL: Trone

Du er litt rar ja, fnis! [:D][:D][:D] neida, du er ikke det!! [:)]

Her skal det ikke flere barn ut i allefall, det ar banna beint sikkert. Hvorvidt det frister senere får så være. men det skal ikke flere barn ut av meg.

nei rart jeg i hele tatt tørr å tenke tanken , for angsten for fødselen ødela jo så å si hele graviditeten for meg .. det var ett rent helvete .. hehe[8D]

jaaaa,jeg vil ha flere [:D] 2 tette [;)] ingenting er bestemt ennå så vi får se, sambo vil ha til neste år men jeg vil vente så det blir 2 år mellom de jeg [;)]

nå kjenner jeg 12 stk som er gravide rundt meg! og 3 av dem, er nærme venniner :)!! misunner dem jaa...[:)][:)] er sååå søtt med di små gravide magene! hehe!!

Får se.. Kan ikke si at e savna da å gå gravid.. Men det har noe med at e hadde en smertefull svangerskap. Har fortsatt sterke smerter i bekkenet, så e har fått beskjed hos osteopaten min at e bør unngå å bli gravid før da har gått 1 år.

Jeg savner også følelsen av å gå gravid! Men her vil vi ha 3-4 år i mellom, så nummer 2 kommer ikke på en stund![:D]

Vi er nok ferdige vi, i følge sambo[;)] Vi har to og jeg er mer enn fornøyd med de to, men vil ikke stenge muligheten for flere helt. Tenker at det hadde vert kos med en attpåklatt om noken år, kanskje når Lucas begynner på skolen[8D]

Tja, vet ikke om jeg saver det helt enda, men er ikke umulig at jeg gjør det om en stund..Uansett så skal vi ikke ha flere barn, 2 er perfekt![:)]

Jeg skal seriøst ikke ha flere! Gikk gjennom svangerskapet ute fødselsangst, men etter 44 timer lang fødsel og hastekeisersnitt.. og bare problemer siden fødselen som kraftig brystbetennelse så orker jeg ikke tanken.. Har fått skikkelig fødselsangst. Jeg som trodde jeg skulle ha en gutt og to jenter... Skal jeg tørre å gå gjennom det der igjen for å få en datter så må det bli hypnose eller noe på meg[:(][:(][:(].

ORIGINAL: mariannnilsen

jeg synes det var veldig greit med 2 tette , er 17 mnd imellom de .. forresten veldig fint navn til gutten deres .. når jeg skulle ha elste sto det nemmelig mellom julian og Emil , men endte på Emil [:D]

Litt artig, for her lurte vi på både Julian og Emil og, men her ble det bare Julian [:D]

Ellers kan jeg si atjeg gjerne kunne tenkt meg en søster elle bror til Julian med ikke altfor mange årene imellom, men det er mest for deres skyld. Skal jeg være egoistisk vil jeg vel helst vente 4-5 år [&:] Vet ikke hva samboer vil, tror ikke han vet selv.
Jeg tror forresten jeg er av typen som kan komme til å få fødselsangst hvis jeg blir gravid igjen, selvom jeg ikke hadde det i det hele tatt nå med førstemann. Da visste jeg jo ingenting om hva jeg kunne forvente, og det var egentlig ganske godt.

Hadde du (mariannenilsen) like stor fødselsangst når du ventet din første?

ORIGINAL: Ymi

ORIGINAL: mariannnilsen

Litt artig, for her lurte vi på både Julian og Emil og, men her ble det bare Julian [:D]

Ellers kan jeg si atjeg gjerne kunne tenkt meg en søster elle bror til Julian med ikke altfor mange årene imellom, men det er mest for deres skyld. Skal jeg være egoistisk vil jeg vel helst vente 4-5 år [&:] Vet ikke hva samboer vil, tror ikke han vet selv.
Jeg tror forresten jeg er av typen som kan komme til å få fødselsangst hvis jeg blir gravid igjen, selvom jeg ikke hadde det i det hele tatt nå med førstemann. Da visste jeg jo ingenting om hva jeg kunne forvente, og det var egentlig ganske godt.

Hadde du (mariannenilsen) like stor fødselsangst når du ventet din første?

nei hadde ikke fødselsangst i det hele tatt , men hadde en fæl fødsel , der det ble gjort mange feil fra sykehusets side ...
jeg sitter ikke igjen med angst for selve fødselen denne gangen , men det som skjedde etter og at sykehuset igjen gjorde mange feil .. tok 15-20 min fra 3 cm til ungen var ute , altså en styrtfødsel .. og det førte til litt komplikasjoner , som sykehuset ikke sjekket .. så det endte med at jeg blødde 2,5 liter og ble hasteoperert ..

Jeg savner å gå gravid, ja!!!! Kunne vært gravid konstant, jeg! Og etter denne heller lette fødselen kunne jeg født igjen---glatt!!!!!!!

Vi har tre barn, og dem to minste er det 20 mnd mellom,,,,så en evnt gutt (hehe) nr 4 kommer ikke heeeeeelt enda----vi får se[:D]

Veit dokke ka eg har tenkt på da?!?

Har tenkt at i neste graviditet skal eg vere masse meir aktiv på forumet fra begynnelsen av. No blei eg ikkje aktiv før rundt jul.

Men eg synest det er skikkelig rart og trist at eg ikkje skal vere i forumsklubb med alle dokke flotte jentene neste gang![:o]
Nesten som eg ikkje vil melde meg inn i en anna klubb.. for da er ikkje dokke der.... sukk

Ej va klar 2t etter fødselen til nestemann [:D] men de blir 2år imellom da, de som e planen[:)]

vi ønsket oss jo 2 tette og gikk det som vi ønsket. men så var vi egentlig sikkert på at det ikke skulle bli flere. men veldig rask etter fødselen har vi snakket om vi kanskje skal gå for en til... og siden vi er ikke så ung lenger skal vi ikke vente lenge. men har ikke bestemt oss helt enda

Back
Topp