Jeg må være gal...

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Skal prøve å forklare her.. Har blanda følelser om å være gravid igjen, selv om denne gangen var det planlagt. Dvs vi prata om navn og ble enige så sier han skal vi prøve da, ja sier jeg og vips ble jeg gravid... :) Tror jeg, har fremdeles ikke tatt en test til.. forrige var negativ.. mensen er 3dager forsinka og jeg har endel symptomer... Såå... Men selv om vi begge vil ha et barn til, så er det jeg som må gå gravid å være dødssyk i 9mndr.. ble lagt inn på sykehus 2 ganger forrige gang... og nå med 2 barn og ta vare på i tillegg kan det bli ganske hevy i tider.. men nå må dere ikke misforstå jeg vil ha en baby til bare ikke gjennomgå et forferdelig svangerskap som avsluttes med en smertefull fødsel... ;)

hadde ikke trodd det skulle klaffe på første forsøk heller, hadde tenkt å ta en shoppingrunde i london, ta en fyllefest med venninner og sånn først.. Har ikke festa på over 2,5år, har forsåvidt ikke savna det heller.. men nå har jeg snart bursdag, jeg har flytta og jeg har ikke sett venninne mine på over 6mndr så det hadde vært en fin anledning til å treffe dem igjen... Men nå kommer jeg mest sannsynlig til å være konstant kvalm og kaste opp i tide og utide om 2uker og 3-4mndr etter det.. yeey...

Men det værste er jo, at bare jeg skriver det her får jeg allverdens mest dårlig sammvittighet, for, hva om jeg mister dette barnet, pga av at jeg tenker som jeg gjør.. Og det vil jeg hvertfall ikke. Når jeg først er gravid (menst sannsynlig) Så gjør jeg selvfølgelig det beste ut av det.. men har ikke noen å prate om dette her med.. Og kanskje ikke timingen var så bra allikevel.. Huff føler meg som en sutrekopp.. Hormoner og merkelige tanker er vel også et symptom.. :) Har bestilt flere tester så nå må dem komme snart... før jeg blir gal...
 
Aller først; En stor klem til deg! Jeg skjønner godt de ambivalente følelsene - alt er så tidlig også er det så stort! Husker godt at jeg savnet å ha kroppen min for meg selv noe fryktelig på slutten med forrige. Både mtp teite symptomer og plager, og all hensynet man må ta (ikke smertestillende ved hodepine o.l.). Her klaffet det også på første forsøk etter spiraluttak. Litt rart å ikke kunne gå ut med venninnene og familien nå i julen f.eks. og bare spy opp all den gode maten osv :/ Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å tenke litt rundt et nytt svangerskap! Stress mens det står på, men så fint etterpå :) Og nei! Du mister ikke fordi du tenker på dette!! Man kan miste, men da er det ofte utviklingsfeil hos fosteret - ikke hva mor har tenkt ;)

Jeg krysser fingrene for at du får tester i posten på mandag og at de blir positive på nyttårsaften :D

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Aller først; En stor klem til deg! Jeg skjønner godt de ambivalente følelsene - alt er så tidlig også er det så stort! Husker godt at jeg savnet å ha kroppen min for meg selv noe fryktelig på slutten med forrige. Både mtp teite symptomer og plager, og all hensynet man må ta (ikke smertestillende ved hodepine o.l.). Her klaffet det også på første forsøk etter spiraluttak. Litt rart å ikke kunne gå ut med venninnene og familien nå i julen f.eks. og bare spy opp all den gode maten osv :/ Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å tenke litt rundt et nytt svangerskap! Stress mens det står på, men så fint etterpå :) Og nei! Du mister ikke fordi du tenker på dette!! Man kan miste, men da er det ofte utviklingsfeil hos fosteret - ikke hva mor har tenkt ;)

Jeg krysser fingrene for at du får tester i posten på mandag og at de blir positive på nyttårsaften :D

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Takk for gode ord :)
 
Syor klem til deg!! Kjenner meg litt igjen i det du skriver... min kjære har lenge mast på en baby og når jeg først har en klump i magen så merker jeg at stemninga ikke er helt som forventet.. og som deg så har jeg 2 fra før... er jo en berg og dalbane av følelser... men får bare ta tiden til hjelp og kjenner jo jeg er glad for set og... er jo et mirakel og som de sier så er overgangen fra 1 barn til 2 større enn fra 2 til 3... vi er jo ganske innarbeidet i å ha mange baller i luften :) Går sikkert kjempe bra og du blir sikkert en super 3 barns mor... stor klem fra meg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Syor klem til deg!! Kjenner meg litt igjen i det du skriver... min kjære har lenge mast på en baby og når jeg først har en klump i magen så merker jeg at stemninga ikke er helt som forventet.. og som deg så har jeg 2 fra før... er jo en berg og dalbane av følelser... men får bare ta tiden til hjelp og kjenner jo jeg er glad for set og... er jo et mirakel og som de sier så er overgangen fra 1 barn til 2 større enn fra 2 til 3... vi er jo ganske innarbeidet i å ha mange baller i luften :) Går sikkert kjempe bra og du blir sikkert en super 3 barns mor... stor klem fra meg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk for det, blir nok en super 3barnsmor du også :) nå har jeg ikke prata med samboern min enda heller, tenkte ejg skulle vise han en positiv test først :) men det er jo sååå lenge å vente på posten... og gå på nærbutikken der alle kjenne alle og jeg kjenner ingen, er ikke noe alternativ!
 
Det er jo ikke sikkert dette svangerskapet blir likt de to andre du har hatt.
Ta nå ikke sorgene på forskudd før du iallefall har fått en positiv test. Kan være flere grunner til symptomer og at mensen ikke har kommet :)
Å om du ikke er gravid nå å føler det slikt kan det være greit å bruke bekyttelse til du har vært på fylla å på shopping tur :)
 
Det er jo ikke sikkert dette svangerskapet blir likt de to andre du har hatt.
Ta nå ikke sorgene på forskudd før du iallefall har fått en positiv test. Kan være flere grunner til symptomer og at mensen ikke har kommet :)
Å om du ikke er gravid nå å føler det slikt kan det være greit å bruke bekyttelse til du har vært på fylla å på shopping tur :)

hahaha tviler det blir noen fylletur uansett, frister svært lite :) nei den bacardi razz flaska jeg har hatt i snart 3år kommer nok til å støve ned hehe :)
 
Sender deg ein god klem <3
Dette går nok strålende! Vi ofrer mye for våre søte små, men gu kor mangen gleder vi får tilbake <3
 
hahaha tviler det blir noen fylletur uansett, frister svært lite :) nei den bacardi razz flaska jeg har hatt i snart 3år kommer nok til å støve ned hehe :)
Ok bare forsto på deg at dette var ting du kunne tenke deg å gjøre før dere fikk flere barn.
Får ta en ny test om to dager å se hva den sier :)
 
Ok bare forsto på deg at dette var ting du kunne tenke deg å gjøre før dere fikk flere barn.
Får ta en ny test om to dager å se hva den sier :)

neida, mente det ikke så alvorlig med festinga, det bare ble med oppramsinga :)
 
Back
Topp