V Vand Forumet er livet 2 Jan 2011 #1 og har utsatt det i nøyaktig 4 timer nå..........................................[&:][8D] Burde kanskje gjøre noe med det nå før jeg sprenges??? [8|][X(][&:][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Natta! [:D]
og har utsatt det i nøyaktig 4 timer nå..........................................[&:][8D] Burde kanskje gjøre noe med det nå før jeg sprenges??? [8|][X(][&:][8D][8D][8D][8D][8D][8D] Natta! [:D]
schnuppaluppa Gift med forumet 2 Jan 2011 #2 hehe...sånn gjør jeg og, gidder ikke...sambo blir så oppgitt..hæhæ...
V Vand Forumet er livet 2 Jan 2011 #3 Kom meg ikke lenger, nå tror jeg det må være 3 liter inni der[8D][8D][8D][8D][8D] Bra vi er flere......[:D] Var på jobb til kl 23, og det er ikke like lett å få tisse på jobb når man jobber i hjemmesykepleien......[&:][8D]
Kom meg ikke lenger, nå tror jeg det må være 3 liter inni der[8D][8D][8D][8D][8D] Bra vi er flere......[:D] Var på jobb til kl 23, og det er ikke like lett å få tisse på jobb når man jobber i hjemmesykepleien......[&:][8D]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 2 Jan 2011 #5 Typisk meg også.. [&:] Noe som sikkert har medvirket i utallige uvi'er.. [8D][X(]