Jeg må si

Klumpen*sin*mamma

Betatt av forumet
Jeg gleeder meg til å starte krigen nå!Gleder meg til å få motivasjon og gi motivasjon og til å få det puffet til å komme i gang! Er så klar!
 
Samme herVart so motivert i sta når jeg raporterte inn vekta mi at jeg dro rett ut å jogget i 45 minutter!!
 


*Marianne83*2+1 skrev:
som om jeg skulle sagt det selv! :) gleder meg til å bli kvitt maaange kg! ;)


 
Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!
Har jo allerede snikstarta slankinga da, og gått ned 1 kg. Men skal ned mange fler, og blir gøy å ha noen å skravle med(og konkurrere med) på veien nedover;)Håper virkelig jeg klarer dette!
 


Skrulla86 skrev:
Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!
Har jo allerede snikstarta slankinga da, og gått ned 1 kg. Men skal ned mange fler, og blir gøy å ha noen å skravle med(og konkurrere med) på veien nedover;)Håper virkelig jeg klarer dette!


Jeg har også starta.. starta slankinga 13 august ;)
 


Drømmeren skrev:


Skrulla86 skrev:
Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!
Har jo allerede snikstarta slankinga da, og gått ned 1 kg. Men skal ned mange fler, og blir gøy å ha noen å skravle med(og konkurrere med) på veien nedover;)Håper virkelig jeg klarer dette!


Jeg har også starta.. starta slankinga 13 august ;)


Ser på tickeren din at du har gått ned 10 kg allerede!! Det er jo kjempe mye!!
Hvordan slanker du deg da? Altså: trener du? Teller du kalorier? eller har du en annen måte....

Her er det vanskeligste egentlig bare å holde meg unna godis/søtsaker! Jeg har så behov for å knaske på noe HELE tida!
 
Jeg er litt spent på om alle klarer å melde inn vekten eller om noen detter ut allerede før vi er begynt..
 
Back
Topp