Jeg må si

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Klumpen*sin*mamma, 10 Sep 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Klumpen*sin*mamma Betatt av forumet

Jeg gleeder meg til å starte krigen nå!Gleder meg til å få motivasjon og gi motivasjon og til å få det puffet til å komme i gang! Er så klar!

2. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Helt enig! :)

3. Kone/Mor Elsker forumet

Samme herVart so motivert i sta når jeg raporterte inn vekta mi at jeg dro rett ut å jogget i 45 minutter!!

4. *Marianne83*2+1 Forelsket i forumet

som om jeg skulle sagt det selv! :) gleder meg til å bli kvitt maaange kg! ;)

5. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

*Marianne83*2+1 skrev:
    som om jeg skulle sagt det selv! :) gleder meg til å bli kvitt maaange kg! ;)

6. Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!
    Har jo allerede snikstarta slankinga da, og gått ned 1 kg. Men skal ned mange fler, og blir gøy å ha noen å skravle med(og konkurrere med) på veien nedover;)Håper virkelig jeg klarer dette!

7. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Skrulla86 skrev:
    Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!
    Har jo allerede snikstarta slankinga da, og gått ned 1 kg. Men skal ned mange fler, og blir gøy å ha noen å skravle med(og konkurrere med) på veien nedover;)Håper virkelig jeg klarer dette!

Jeg har også starta.. starta slankinga 13 august ;)

8. Drømmeren skrev:

Skrulla86 skrev:
    Jeg har gått å gleda meg i flere dager nå!

Jeg har også starta.. starta slankinga 13 august ;)

Ser på tickeren din at du har gått ned 10 kg allerede!! Det er jo kjempe mye!!
    Hvordan slanker du deg da? Altså: trener du? Teller du kalorier? eller har du en annen måte....

Her er det vanskeligste egentlig bare å holde meg unna godis/søtsaker! Jeg har så behov for å knaske på noe HELE tida!

9. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Jeg er litt spent på om alle klarer å melde inn vekten eller om noen detter ut allerede før vi er begynt..

Del denne siden