Jeg må også klage litt

Prox

Gift med forumet
føler meg litt dum som klager på det her, når så mange her inne er dritdårlige...

Men vet dere hva, jeg er så SLITEN og trøtt... graviditeten er hemmelig enda men både venner og kollega har kommentert hvor ræva jeg ser ut for tia.. har ikke energi til en drit, men gjør alt jeg kan for å holde ut på jobb..

Sjøl om det er bare er tretthet og 0 energi tærer det virkelig på meg, for jeg føler meg dødssliten.. :(

Ikke føl deg dum. Tror det er mange som sliter med regelrett utslitthet. Er der selv. Føler meg totalt ubrukelig, og har KONSTANT dårlig samvittighet ovenfor min fantastiske mann som må slite med oppussing og hushold alene mens jeg ligger og sover :-/

Jobber du?

Føler med deg. Er sykt utmattet selv! Har bare lyst til å sove de neste 25 ukene..
Ser helt grusom ut om dagen og har ikke ork til noe..

Det er jo derfor forum har kommet for å bli; vi kan klage og det er helt greit!!
Skjønner godt du er sliten jeg, vi er flere med deg!
Håper det blir litt bedre etterhvert som ukene går!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte også i begynnelsen " jeg må sykemelde meg hvis dette fortsetter" sov fra jeg kom hjem til jeg la meg. Helt forferdelig! Men gikk over etter uke 12. Nå er jeg som vanlig, har mye energi :)

Nå er jeg bare sliten. Kommer ikke til å gå tilbake i 100% stilling. Har så lavt blodtrykk og det er liten sansynlighet for at det går oppover i svangerskapet.. så ingen har noe håp om full tilbakekomst på jobb. Men satser på to dager på jobb.

føler meg litt dum som klager på det her, når så mange her inne er dritdårlige...

Men vet dere hva, jeg er så SLITEN og trøtt... graviditeten er hemmelig enda men både venner og kollega har kommentert hvor ræva jeg ser ut for tia.. har ikke energi til en drit, men gjør alt jeg kan for å holde ut på jobb..

Sjøl om det er bare er tretthet og 0 energi tærer det virkelig på meg, for jeg føler meg dødssliten.. :(

Sliten og trøtt er en god klagegrunn det, derfor du har oss her inne :) Jeg syns også jeg ser ræva ut for tiden, det er fordi jeg til vanlig er ei "sminkedukke", mens nå orker jeg så vidt i å ta i en sminkekost :p Har dog fått fine kommentarer hvor fin jeg er uten så nye sminke, så det er jo hyggelig, men føler meg overhode ikke vel!
Skal til privat frisøren min i dag å klippe meg + farge håret på fargekurs på salongen hennes på tirsdag, så forhåpentligvis vil det hjelpe på et ellers dødt hår!

Ellers i helga har jeg drukket over kvoten min med kaffi for å holde ut + en hel del ståpåvilje og *dette klarer du* :)

Får du sovet/slappet av etter jobb? Eventuelt kunne jo du vurdert gradert sykemelding til energien er på plass igjen? :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Ikke føl deg dum. Tror det er mange som sliter med regelrett utslitthet. Er der selv. Føler meg totalt ubrukelig, og har KONSTANT dårlig samvittighet ovenfor min fantastiske mann som må slite med oppussing og hushold alene mens jeg ligger og sover :-/

Jobber du?
Ja jeg jobber 100% som renholder. Enkelte dager vil jeg bare låse meg inn på en do for å grine over hvor sliten jeg er!! : (
'Bra' vi er fler!

Jeg tenkte også i begynnelsen " jeg må sykemelde meg hvis dette fortsetter" sov fra jeg kom hjem til jeg la meg. Helt forferdelig! Men gikk over etter uke 12. Nå er jeg som vanlig, har mye energi :)
Åh så deilig, håper det skjer her og. Nærmer meg 12 uker :D

Sliten og trøtt er en god klagegrunn det, derfor du har oss her inne :) Jeg syns også jeg ser ræva ut for tiden, det er fordi jeg til vanlig er ei "sminkedukke", mens nå orker jeg så vidt i å ta i en sminkekost :p Har dog fått fine kommentarer hvor fin jeg er uten så nye sminke, så det er jo hyggelig, men føler meg overhode ikke vel!
Skal til privat frisøren min i dag å klippe meg + farge håret på fargekurs på salongen hennes på tirsdag, så forhåpentligvis vil det hjelpe på et ellers dødt hår!

Ellers i helga har jeg drukket over kvoten min med kaffi for å holde ut + en hel del ståpåvilje og *dette klarer du* :)

Får du sovet/slappet av etter jobb? Eventuelt kunne jo du vurdert gradert sykemelding til energien er på plass igjen? :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★
Jeg kommer rett fra mammaperm så jeg MÅ jobbe de første 6mnd for å være sikker på at foreldrepengebe blir nok til 80% lønn i permisjonen :)
Er også bare tilkallingsvikar så jeg føler jeg mååå være der, håper de legger ut ledige stillinher snart da, litt lettere å være borte når jeg vet det er min jobb..
Har en liten krabat på 13 mnd hjemme men jeg får samboeren til å jente i bhg enkelte dager så jeg kan sove. Får så dårlig samvittighet for jeg tok jobben her for å kunne hente tidlig men nå føler jeg at keg ikke klarer det :o
Nærmer meg 12 uker så håper det går over snart!!!

Føler det veldig sånn jeg også.. Driiit sliten, og orker ingenting.. Får så dårlig samvittighet både overfor dattera mi på 10 mnd og bikkja :(

Back
Topp