Jeg må også gå herfra

Ylva82

Betatt av forumet
Fikk i dag På UL vite at fosteret sluttet å utvikle seg i uke fem (jeg "er" uke 7+3), så da håper jeg kroppen ordner opp selv så jeg slipper narkose og utskraping. Da har jeg i løpet av to år opplevd en sa, en exu, født et friskt barn, og nå en ma. Jeg lar ikke dette tynge meg, og går på med nytt mot om en stund. :) Lykke til videre alle sammen! Klem fra Ylva.

Oppdatering: da har jeg fått en ekstra sjekk på sykehuset, og fosteret var så lite at det lot seg ikke måle lengden på engang, så det er ingen tvil om at det var en MA. Så nå har jeg hatt en kirurgisk abort (utskraping) og det gikk veldig fint. De var kjempehyggelige og effektive på Ahus. Jeg hadde fortsatt ikke blødninger og er så takknemlig for at dette ble oppdaget tidlig (pga tidligere erfaringer) slik at man slipper å få en sjokkbeskjed senere. Lykke til alle! 

Klemmer til deg

Uff, det var ikke noe gøy... :(

Kondolerer! 

lykke til videre!!

Huff så trist å høre, klem til deg

Rugekasse skrev:
Kondolerer! 

lykke til videre!!

emoticon

Så flott å høre at du takler det så bra. Med den innstillingen er jeg sikker på at spira snart finner veien igjen. Masse lykke til! <3

Så trist! Men du virker som en sterk jente! Håper vi ses i november-forumet! Stor klem!

Så leit.....
Håper spiren sitter neste gang! Lykke til videre.

Kakken skrev:
emoticon

Så flott å høre at du takler det så bra. Med den innstillingen er jeg sikker på at spira snart finner veien igjen. Masse lykke til! <3

Det samme til deg, kakken. Du kommer til å få de barna du vil ha, det er jeg sikker på. Hold ut på den lange veien.

Ylva82 skrev:

Kakken skrev:
emoticon

Det samme til deg, kakken. Du kommer til å få de barna du vil ha, det er jeg sikker på. Hold ut på den lange veien.

<3

Sender deg en kjempeklem. Håper det går fort med ny spire.

Hoff,det var trist å høre...:(

Har du noen tegn på at det har gått galt? Ikke for å gi deg falskt håp, men jeg har hatt embryo som har vært i dvale i to uker, så har hjertet starta å slå..

Klem til deg

Så trist å høre. Masse lykke til, håpe du raskt får en ny sjangs

Så utrolig trist:.(

blir så lei meg på dine vegne! Måtte ei ny spire sitte fort og vokse seg stor og sterk <3

Skytten84 skrev:
Har du noen tegn på at det har gått galt? Ikke for å gi deg falskt håp, men jeg har hatt embryo som har vært i dvale i to uker, så har hjertet starta å slå..

Får en second opinion på sykehuset i morgen, så får vi se om det bekreftes ma eller om det bare var litt tidlig.

Ylva82 skrev:

Skytten84 skrev:

Får en second opinion på sykehuset i morgen, så får vi se om det bekreftes ma eller om det bare var litt tidlig.

Ok.
For hender jo at det går i dvale. Og når du "bare" skal være 7 uker på vei, så kan det ha vært i dvale, kan ha festet seg sent, osv. Så bra du får en ul til:))

Back
Topp