Jeg må innrømme

Haha, sett side om side på nrk? Hun har cravings på vaniljesaus og saltstenger...!:p
 
Mmm, det hørtes faktisk godt ut :D

Det e fantastisk godt :D hehe.. Vi pleide å ha bananer delt i skiver med krem og karamellsaus på til dessert når eg var lita :) så lagde det for noen uker siden og så var det en del krem og karamellsaus igjen :p hehehe
 
Her er det bare krem på boks innimellom:p men kanskje jeg skal prøve med sjokoladesaus. Haha
 
Haha har ingen cravings, men dette hørtes veldig godt ut :p
 
Cravings på alt usunt. Spist en pose chips i dag pga var så sulten og ikke gadd å lage mg mat. Nå romler magen igjen :)
 
Vaniljesaus kan like gjerne drikkes som spises, trenger ikke være gravid for det :D
Freia sin syns jeg er enda bedre enn piano da :)
 
Flaut å innrømme, men jeg drikker vaniljesaus om dagene :smiley-angelic006:confused013
Jeg har kjøpt meg tine vaniljesaus å går å snik drikker på dette. Jepp, jeg er vel nå oppi minst 1 glass til dagen :smiley-ashamed008

Noen andre som gjør litt rare ting?

Åååh det er så godt! Jeg drikker vaniljesaus LETT selv om jeg ikke er gravid :p men jeg tør ikke si det til noen :p
 
Jaja, spaghetti med ketchup til frokost er vel ikke akkurat på lista over sunne ting heller, hehe ^_^
 
Her har jeg veldig lyst på noen fylte donuts som de solgte på Narvesen... Og nå med vaniljesaus attåt :p
 
Dere er så søte at jeg skulle ønske jeg hadde noen rare ting jeg også :p
 
Å Herrigud! Nam!
De var på tilbud sist helg til 10 kr.. Kjøpte to stk. Skulle bare kjøpt alle som var hahah så vilt gode!
Gikk forbi Narvesen igår kveld før vi skulle handle noe så sa til sambo etterpå skal jeg inn der.. Kom ut rett over 8 og de hadde stengt kl 8 :-o så skal ut å se idag om jeg finner :-D
 
Back
Topp