Monkaponka
Forumet er livet
Jeg skal gifte meg om bare tre måneder
Vi prater ikke om dette på facebook, bare så det er sagt, ikke enda[:D]
Vi prater ikke om dette på facebook, bare så det er sagt, ikke enda[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BambinoLukas
Oj! Så spennende da! [:D]
Blir det kirkebryllup eller tinghusetbryllup? Uansett - kjempemoro! Lykke til med forberedelser til den store dagen. [:D][:D]
Gleder meg allerede til bilder. [:D]
ORIGINAL: Love4two
ÅÅååååååå så koselig da vennen
Masse lykke til med forberedelsene. Hvordan ligger du ann?
Hvorfor valgte dere Tunis?
Med eller uten barna? Hele familien eller bare forlovere?
Er så nysgjerrig fordi jeg selv ikke er gift da vet du, og kan trenge noe tisp/idèr eller to [8D][:D]
ORIGINAL: Ole Brumm
så gøy, det hørtes eksotisk ut.
blir det strandbryllup eller? hvis jeg ikke var så oppsatt på kirkebryllup, hadde jeg drømmer om et romantisk bryllup på en strand på Hawaii eller noe.
ORIGINAL: Monkaponka
ORIGINAL: Love4two
ÅÅååååååå så koselig da vennen
Masse lykke til med forberedelsene. Hvordan ligger du ann?
Hvorfor valgte dere Tunis?
Med eller uten barna? Hele familien eller bare forlovere?
Er så nysgjerrig fordi jeg selv ikke er gift da vet du, og kan trenge noe tisp/idèr eller to [8D][:D]
Vi hadde bestilt feier med flere familiemedlemmer og plutselig fikk vi en ide om å gifte oss der. Sjekket mulighetene og etter mye strev fant jeg en dansk dame som jobber og bor i tunisia. Hun har lenge hatt lyst til å starte en bryllupsplanlegger nettside. Så da er jeg hennes første opprag. Moro!! Hun tar seg av alt. Så i juli blir vi gift.
Kjolen henger klar og ja, alt er klart når vi kommer ned.
Så det var bare tilfedig. Vi skulle egentlig på ferie i Hellas, men det ble så dyrt fordi vi ville ha 5 stjerners hotell.
I tunisia får man 5 stjerners hotell med all inklusive til en overkommelig pris[:D]
ORIGINAL: Dolphinamum2
ååå så moro da...Gratulerer[:D]