Jeg må fortelle en hemmelighet

Monkaponka

Forumet er livet
Jeg skal gifte meg om bare tre måneder

Vi prater ikke om dette på facebook, bare så det er sagt, ikke enda[:D]

åååååååååååååå, søta.
Gratulerer såååå masse!!!![:)][:)][:)] Og vi må få full oppdatering når dagen er omme.
Kos deg masse i denne spennende ventetiden og lykke til med forberedelsene[:D]

tihi, så gøy!!

Oj! Så spennende da! [:D]
Blir det kirkebryllup eller tinghusetbryllup? Uansett - kjempemoro! Lykke til med forberedelser til den store dagen. [:D][:D]

Gleder meg allerede til bilder. [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Oj! Så spennende da! [:D]
Blir det kirkebryllup eller tinghusetbryllup? Uansett - kjempemoro! Lykke til med forberedelser til den store dagen. [:D][:D]

Gleder meg allerede til bilder. [:D]

Vi skal gifte oss i Tunisia[:D]

Gratulerer så mye! Bryllup er en flott dag, nyt den til det fulle [:D]

Å,så gøy!! Det er stas å gifte seg - ønsker dere en nydelig dag [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Å,så gøy!! Det er stas å gifte seg - ønsker dere en nydelig dag [:)]

ÅÅååååååå så koselig da vennen
Masse lykke til med forberedelsene. Hvordan ligger du ann?
Hvorfor valgte dere Tunis?
Med eller uten barna? Hele familien eller bare forlovere?
Er så nysgjerrig fordi jeg selv ikke er gift da vet du, og kan trenge noe tisp/idèr eller to [8D][:D]

ORIGINAL: Love4two

Er så nysgjerrig fordi jeg selv ikke er gift da vet du, og kan trenge noe tisp/idèr eller to [8D][:D]

Vi hadde bestilt feier med flere familiemedlemmer og plutselig fikk vi en ide om å gifte oss der. Sjekket mulighetene og etter mye strev fant jeg en dansk dame som jobber og bor i tunisia. Hun har lenge hatt lyst til å starte en bryllupsplanlegger nettside. Så da er jeg hennes første opprag. Moro!! Hun tar seg av alt. Så i juli blir vi gift.
Kjolen henger klar og ja, alt er klart når vi kommer ned.

Så det var bare tilfedig. Vi skulle egentlig på ferie i Hellas, men det ble så dyrt fordi vi ville ha 5 stjerners hotell.
I tunisia får man 5 stjerners hotell med all inklusive til en overkommelig pris[:D]

så gøy, det hørtes eksotisk ut.
blir det strandbryllup eller? hvis jeg ikke var så oppsatt på kirkebryllup, hadde jeg drømmer om et romantisk bryllup på en strand på Hawaii eller noe.

ORIGINAL: Ole Brumm

så gøy, det hørtes eksotisk ut.
blir det strandbryllup eller? hvis jeg ikke var så oppsatt på kirkebryllup, hadde jeg drømmer om et romantisk bryllup på en strand på Hawaii eller noe.

Vi kan velge selv ettersom jeg forsto hun danske bryllupsplanleggeren. Så jeg skal titte meg litt rundt først.
Vi blir giftet bort på fransk da[8|] og fransk det kan jeg ikke[:D][:D] kan svare ja på fransk og jeg elsker deg, så noe skal vi vel få til..haha[:D]

ORIGINAL: Monkaponka

ORIGINAL: Love4two

Vi hadde bestilt feier med flere familiemedlemmer og plutselig fikk vi en ide om å gifte oss der. Sjekket mulighetene og etter mye strev fant jeg en dansk dame som jobber og bor i tunisia. Hun har lenge hatt lyst til å starte en bryllupsplanlegger nettside. Så da er jeg hennes første opprag. Moro!! Hun tar seg av alt. Så i juli blir vi gift.
Kjolen henger klar og ja, alt er klart når vi kommer ned.

Så det var bare tilfedig. Vi skulle egentlig på ferie i Hellas, men det ble så dyrt fordi vi ville ha 5 stjerners hotell.
I tunisia får man 5 stjerners hotell med all inklusive til en overkommelig pris[:D]

Næ så morro. En ferie som blir til bryllup [:)][:)][:)]
Høres jopo helt supert med en som ordner og fikser alt der nede.
Hvordan har du gjort det med kjole siden den allerede henger der?

Hahaha [:D] Godt du kan si noe ja [:D] Og kanskje du kan den der "volevo" frasen [8D] (Jeg kan heller ikke fransk hvis noen skulle lure) Bare ikke si det til presten [8D]
Synes dere er tøffe også jeg da [;)]

Kjolen henger i skapet hos svigermor, hihi, ikke der i tunisia[:D]

ORIGINAL: Dolphinamum2

ååå så moro da...Gratulerer[:D]

Tusen takk.

Gratulerer så mye

Tror ikke jeg har gratulert deg, så gjør det nå [:)]
Så kul nyhet [:)]
Gleder meg til å se bilder fra begivenheten

Back
Topp