jeg må beklage...

Phibonacci

Glad i forumet
... til de som bor i det huset, som ligger i den hagen, hvor jeg dessverre ikke så noen annen mulighet enn å tømme mageinnholdet mitt ut i dagtidlig :-/

Ikke meningen å le altså, men ble litt flirfull av det innlegget ditt, eller utlegget?? :-)
Hehehe, uffameg... stakkars deg.
Men må man få det ut så må man!

Håper det går bedre med deg nå. :)

Sånt skjer når mann er gravid. Kan ikke akkurat noe for det. Det værste stede jeg har kastettopp er inne i et parkeringshus. Bedre der enn i bilen tenkte nå jeg :P uff slitsomt å måtte kaste opp:/

uffa 

hehe. Jeg har ledd litt selv av det i dag :)
Første gangen noe har kommet opp, så satser på at det holder seg nede for det meste fremover! Bare kjente jeg var litt uggen, og nei... jo... neii.. jo pokker! Der kom det vist ;) Fiiine smoothien min ;) hihi

Hehe... får håpe på regn!

Jeg lagde mange slike "spor" bortover en grusvei mot en går ved oss, sist jeg var gravid. Lufta hunden og spydde om hverandre i mange måneder :s

Hehe :-) huff da, det er ikke lett å være kvalm og gravid nei :-) jeg selv holdt på å kaste opp midt på senteret i dag da jeg gikk forbi en thai restaurant, der skal jeg ikke gå forbi igjen på en stund :-)

Hehe, huff d hørtes fælt ut... og litt morsomt ;)  Nuvel, må man så må man! Dumt at du også har begynt å spy da :(

Hehehe, unnskyld at jeg ler, men det gjorde jeg nå!!! Fantastisk skrevet!!! Gooood bedring!!! :)

Back
Topp