Jeg må bare spørre!

Verdande

Elsker forumet
Hadde du blitt sur hvis du var en dame på 44 år og fikk et dampstrykejern til jul?[:D]

Se linken, får ikke til å laste opp [:D]

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?tmplt=ePlatform%20-%20Philips&scy=NO&slg=NOR&sct=IR_SYSTEMIRONS_SU&cat=FERROS_CA&grp=HOUSEHOLD_PRODUCTS_GR&ctn=GC8520/02&mid=Link_FAQs&session=20100930095336_66.249.65.151&hlt=Link_FAQs

Hvis hu trenger nytt strykejern så må jo det være en kjempe fin gave[:)] fikk nå selv strykejern til jul for 2 år siden da var jeg 24[;)] ble glad jeg[:D]

Kommer vel an på om hun har strykejern eller ikke. Men sur blir man vel ikke. Det er jo en bra presang. Er jo bare til å bytte hvis hun ikke trenger nytt.

Haha, jeg føler bare at det må være en litt kjip gave jeg?[8D] Hun har strykejern altså, men denne var jo litt mer hi-tec[:D] Grunnen til at jeg spørr er at jeg har vunnet den, og trenger den ikke selv da jeg ikke har et eneste klesplagg som trenger å bli strykt utenom bunadskjorta[8D] Den er jo ganske verdifull også.. koster fra 1500-2000 så jeg på nettet[:-]

da bør hun ha ønsket seg det syns jeg.... man trenger jo ikke flere stykker, så har hun ett brukanes ett blir det vel bare byttet kanskje?

Bruker hun det mye da? Isåfall hadde jeg gitt det. Jeg stryker bare navnelapper i klær og antiskli under sokker, så jeg hadde ikke hatt bruk for et hi-tec strykejern [8D]

Hmm, jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre[8D] Er så redd hun skal synes at det er en teit presang hun ikke har bruk for[8D] Altså, hun går på jobb i dress med bluse eller skjorte inni, så det er ikke en gjenstand som vil stå ubrukt i lange tider.. Men samtidig kan jeg ikke huske at hun har klaget noe på det hun har eller at det har vært snakk om å bytte det ut, men igjen tenker jeg at grunnen til det kan jo være at hun rett og slett ikke har kommet på det selv?[8D]

Uansett har jeg et strykejern som jeg har vunnet, og jeg vil jo gi det til noen som vil få bruk for det[:)] tenkte at siden det snart er jul er det jo å slå sammen to fluer i en smekk..
Er like før jeg bare ringer og spørr gitt[8D] Eneste som holder meg tilbake er at da forsvinner jo overraskelsen[8D]

Jeg synes det var en kjempefin gave.[:)] Nå blir jeg aldri sur uansett hva jeg får, men strykejern må da være greit for de fleste? Spiller ikke noen stor rolle om hun har fra før, de varer jo ikke evig uansett. Sikkert fint med et nytt og bedre ett.

Jeg hadde gitt det.
Hvis det virker som hun blir overrasket kan du jo bare si at du vant det og ville gi det til noen som kunne få brukt for det.

ORIGINAL: Sukkertopp

Jeg synes det var en kjempefin gave.[:)] Nå blir jeg aldri sur uansett hva jeg får, men strykejern må da være greit for de fleste? Spiller ikke noen stor rolle om hun har fra før, de varer jo ikke evig uansett. Sikkert fint med et nytt og bedre ett.

Back
Topp