Jeg må bare skryte litt...

~Cissi~

Forumet er livet
Som sakt så må jeg bare skryte litt av meg selv pga jeg har vært veldig trøtt og sliten for tiden og sitter for det meste foran pcen.
Men i dag klarte jeg endelig å reise den inngrodde ræven min fra stolen og komme meg ut på tur med Amina enda hvor trøtt jeg var...Og må si at jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det litt tidligere, for jeg merker nå at kroppen min virker mye mer opplagt!
Måtte bare få det ut....

hepp hepp for en tur hevr morgen he he jeg må pga hunden et slit noen ganger altså!

Så flink du har vært i dag da cicci[:)]
Det er tiltak å komme seg ut , men så delig når man først får kommet seg ut, føler som man får mer overskudd og man blir mer opplagt[:)]

Så bra,Cissi!! [:D] Godt å høre! Enkelte ting kan være et forbanna tiltak,men når man først får gjort det,er det jo bare så deilig! Man gleder seg jo oftest til neste gang igjen![:D] Deilig med turer innimellom altså,merker det selv. Nå har ikke jeg noen unge å gå med,men har jo bikkja vår,og den trenger å luftes den også! [:D]

Ja, det var godt å komme seg ut på tur igjen. Har vært litt slapp i det siste. Var veldig flink da hun var mindre, men så kommer du til et punkt hvor du ikke klarer mer og du har ikke overskudd til noe....

Men nå skal jeg dra meg ut uansett hvor trøtt og sliten jeg er....Så lenge det ikke blåser storm ute da...hehe[:D]

så bra da[:)] det er jo som sagt godt og friskt å komme seg ut litt[;)]
jeg er jo heldig som ikke bor midt i en by vil jeg si,for det er så mye nydelig terreng/natur der ute som bare er helt fantastisk![:)]

Ja, det er sant..hehe[:D] Og det beste var at hun sluknet som en stein når vi kom hjem...

Så flink du er!! Bra for deg [:D][:D]

Takk takk alle sammen

Så flink du er [:)]

Uff ja det er fort å gjort å havne i den "dårlige" sirkelen...klapp på skuldra for deg [;)]

Kathrine

Back
Topp