Jeg må bare si

Prox

Gift med forumet
Skal være så heslig at jeg skal skryyte av den fine formen min!!

Herlighet assa, hadde alle svangerskap vært som dette kunne jeg poppet ut barn annenhvert år resten av livet XD

Dette er barn nr.2 og tro meg - jeg fikk testa meg på det meste som er negativt med en graviditet...!!!

Nå har jeg INGEN smerter, INGEN plager.. Jeg har kontroll på vekta og jeg føler meg super!!!

Det er så deeiilig så jeg må bare skryte (a) :D la det vare!!!

Det er lov å skryte litt av det :) Godt for deg som har opplevd det motsatte å få en så god opplevelse denne gangen.

Selv er jeg 3.gangs symptom- og plagefri, får tydeligvis liten mage (og sansynligvis liten baby) denne gangen også. Frisk og rask, og får nesten dårlig samvittighet for det når den ene venninna mi etter den andre ligger over doskåla flere uker i strekk og er kjempedårlige. (Har i tillegg hatt kjemperolige unger som har spist godt, sovet godt og sutret lite. Maks flaks.)

Det er så fantastisk når man har overskudd, magen vokser og man bare koser seg underveis! :-)

Første svangerskap (fikk gutt) var fantastisk! Jeg var i god form hele veien, trente 3 ganger i uka og hadde det supert. Denne gangen (får jente) har jeg unge i barnehage, og har i løpet av høsten hatt alle luftveisinfeksjoner som er mulig å ha, virker det som. Om det er det eller graviditetssymptomer som gjør meg svimmel og uopplagt, vites ikke, men kunne definitivt hatt mer overskudd. Skal prøve å ta tak nå på nyåret og trene. Kanskje det hjelper.

Back
Topp