Jeg må bare si en ting...

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Jeg syns stemningen her inne er fryktelig kjip for tiden. Syns det er mange krasse svar i tråder hvor det er helt unødvendig, og jeg syns det gode humøret mangler hos mange.
Syns selv det er veldig trist, og merker at jeg er her inne sjeldnere og sjeldnere.
Skjønner jo at ikke alle er her så mye lenger, men syns det er så dumt at stemninga er så dårlig.
Dette er ikke ment frekt mot noen, jeg ville bare komme med en påminner om at det er fullt mulig å si ting på en fin måte, og at om man kjenner hormonene bobler litt for mye så kan man kanskje ta det ut en annen plass enn her inne...
Jepp, det var alt jeg hadde å si i kveld.

Agree!

synes dere er så teite om dagen at jeg ikke gidder å være her omtrent[8D] damn....
altså...den hemmerlig venn tråden....HALLO.....tok jo helt av..

jeez

um.skal ikke uttale meg så mye om dette,for jeg er vel en av de som er kan sees som krass.
men alt ka ikke være lovvydovvy heele tiden..det er pleint umulig,og jeg er helt sikker på at både trådstarter og de som signer har vært krasse til tider de og.
syns dette er en koselig plass.og jeg får hyggelige svar og prøver og være hyggelig tilbake.om jeg blir sett på som krass,så beklager jeg.

Enig med deg, Sunniva. Og forventer ikke at alt skal være lovelydovly her inne hele tiden, men den generelle tonen/stemningen er ikke slik den vanligvis er. Bare morsomt med en skikkelig diskusjonstråd (krangletråd) innimellom. Men når man finner igjen krasse svar og masse syting over småting overalt blir stemningen en litt annen...

ORIGINAL: *yummymummy*

kunne ikke vært mer enig faktisk. Veldig kjipt, rett og slett...

[;)]

slenger meg på i klageropet. Virker som det av og til henger seg opp her inne. Da hagler det med sure meldinger i hytt og dynever.... En god diskusjon er ikke det samme som drittslenging.

Er litt annerledes enn det var da jeg begynte å henge her ja..

Men så må vi ikke glemme alle godtrådene heller[;)] Alle bildetrådene av de herlige barna våre for eksempel. Treningstrådene og slanketickerne til mange som daler nedover. Nye bebiser på vei. Og de som deler med oss finurlige og spennende planer for å overraske sambo.Alle vitsetrådene..
Synes at selv om vi ikke alltid er enig og mange av oss er forte til å slenge ut no dritt her,så er vi til syvende og sist ganske flinke på å rose og gi komplimenter,trøste når noe er leit og rope hurra når noe er gøy.

Hadde ikke fortsatt å gå inn her hver dag om jeg ikke trivdes[:D] Som så mange her sier,vi må være enige om at vi er uenige aot,men vi er ikke uvenner fordi[:D] Og kanskje vi må tenke oss litt om aot før vi skriver noe dumt i kampens hete[;)]

Egentlig synes jeg det er ganske greit her[:D]

ORIGINAL: rilo

Er litt annerledes enn det var da jeg begynte å henge her ja..

Men så må vi ikke glemme alle godtrådene heller[;)] Alle bildetrådene av de herlige barna våre for eksempel. Treningstrådene og slanketickerne til mange som daler nedover. Nye bebiser på vei. Og de som deler med oss finurlige og spennende planer for å overraske sambo.Alle vitsetrådene..
Synes at selv om vi ikke alltid er enig og mange av oss er forte til å slenge ut no dritt her,så er vi til syvende og sist ganske flinke på å rose og gi komplimenter,trøste når noe er leit og rope hurra når noe er gøy.

Hadde ikke fortsatt å gå inn her hver dag om jeg ikke trivdes[:D] Som så mange her sier,vi må være enige om at vi er uenige aot,men vi er ikke uvenner fordi[:D] Og kanskje vi må tenke oss litt om aot før vi skriver noe dumt i kampens hete[;)]

Egentlig synes jeg det er ganske greit her[:D]

klapper for rilo, jeg[:)] godt sagt!

så lenge man ikke henger seg opp i det negative så syntes jeg ikke det er så ille her jeg [:)]

Jeg syns heller ikke det trenger å være lovvydovvy hele tiden, og jeg føler ikke at jeg henger meg opp i det negative heller. Men jeg syns bare generelt at det er ikke noen god feeling her inne lenger. Kan jo hende det er meg da.... Er jo selvfølgelig mange koselige tråder og, men når det er en litt amper undertone så forsvinner gleden litt for meg hvertfall.

Jeg har nok vært krass opp til flere ganger slv, og beklager det altså. Det er som sagt ikke ment som kritikk mot noen, kanskje det bare var en liten utblåsning fra min side. jeg har flere ting som gnager på meg for tiden, så jeg er kanskje litt i det negative hjørnet [&:]

jeg er veldig enig med deg, Sunniva.!

ORIGINAL: nate85

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Jeg syns heller ikke det trenger å være lovvydovvy hele tiden, og jeg føler ikke at jeg henger meg opp i det negative heller. Men jeg syns bare generelt at det er ikke noen god feeling her inne lenger. Kan jo hende det er meg da.... Er jo selvfølgelig mange koselige tråder og, men når det er en litt amper undertone så forsvinner gleden litt for meg hvertfall.

Jeg har nok vært krass opp til flere ganger slv, og beklager det altså. Det er som sagt ikke ment som kritikk mot noen, kanskje det bare var en liten utblåsning fra min side. jeg har flere ting som gnager på meg for tiden, så jeg er kanskje litt i det negative hjørnet [&:]

Stooooor klem til deg Sunniva[:)] Håper det løser seg litt for deg snart, sånn at du får gode dager med fine tanker[:)] Det fortjener du!

Tusen takk Nate! Satser på det løsner litt snart [:)]

ORIGINAL: siven79

Føler at denne tråden er et aldri så lite Deja Vu.[8D]

Stemningen er alle med på som faktisk svarer på negative tråder og gidder å la seg provosere.
Jeg svarer nesten aldri på sånne tråder, så det er godt at man tar litt felles ansvar.

Jeg leser de hyggelige trådene og svarer på seriøse spm, men ikke like aktiv lengre. [:)]

Hehe, mulig det er det ja, men tenkte at det skader jo ikke å si det. For om det føles sånn for flere så kan man kanskje tenke litt mer over hvordan man formulerer seg. Vet ikke jeg... [:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

"Plutselig ble jeg bare helt tom"!
Skulle egentlig skrive noe, men vet ikke om jeg orker en gang.

Vet ikke helt hva du mener nå, men det var ikke meningen å lage enda mer dårlig stemning altså.
Bare tenker at det må jo være lov å si fra at man føler at stemningen er trykka, om du skjønner hva jeg mener.
Er meget mulig at jeg er litt ekstra følsom for tiden, som jeg sa tidligere å tråden, så er det litt forskjellig som gnager på meg for tiden. Ikke meningen å få noen til å bli sur/irritert/lei seg osv...

Jeg tror det er rom for gode diskusjoner her jeg, faktisk! Men det som derimot er "problemet" her, er at man bringer dette videre med seg i andre tråder også...la en diskusjon forbli i den tråden, ikke vær spydig mot den personen/personene i alle tråder den personen er med på. Prøv og legg en diskusjon/dårlig stemning tråd bak oss[:)]

ORIGINAL: kniberg

Jeg tror det er rom for gode diskusjoner her jeg, faktisk! Men det som derimot er "problemet" her, er at man bringer dette videre med seg i andre tråder også...la en diskusjon forbli i den tråden, ikke vær spydig mot den personen/personene i alle tråder den personen er med på. Prøv og legg en diskusjon/dårlig stemning tråd bak oss[:)]

Helt enig. Jeg er gjerne med på en god diskusjon jeg [:)]
Du sa det jeg har ment hele veien, men ikke klarte å si [;)]

Back
Topp