Jeg må bare le....

Matheo`s mamma

Elsker forumet
Matheo har funnet et nytt ord som han har sagt i hele dag: "Kukkukkuk!"

I tillegg så satt Matheo og leika med Benjamin på gulvet i dag. "mammaaa, matheo sparka meg på pikken...." Hallo? Hvor han har snappa opp det orden aner ikke jeg, sikkert en kompis.

For noen unger jeg har.... Hahaha...

Haha!
Måtte bare le jeg og [:D]

Hvordan går det med dere forresten?

ORIGINAL: Maria med 2 små

Haha!
Måtte bare le jeg og [:D]

Hvordan går det med dere forresten?

Hehe! Jeg også!! [:D]

Går bedre nå, begge er friske igjen[:)] Med dere da?

Hahaha ja de snapper opp sånnt fort. her blir det ille for jeg pynter ikke akkurat på språket mitt, meeen må jo prøve da[8D]

da er det ikke så ille at snuppa vår går rundt å sier bombe bombe (i disse terrorist dagene[8|])

ORIGINAL: *Prinsessa

Hahaha ja de snapper opp sånnt fort. her blir det ille for jeg pynter ikke akkurat på språket mitt, meeen må jo prøve da[8D]

da er det ikke så ille at snuppa vår går rundt å sier bombe bombe (i disse terrorist dagene[8|])

Haha, bombe bombe! [:D] Benjamin sier ALARM ALARM(med monotom stemme) så kombiner de to du: Untakstilstand! Haha!

ORIGINAL: RaGnHiLdJuLiE

ORIGINAL: *Prinsessa

Haha, bombe bombe! [:D] Benjamin sier ALARM ALARM(med monotom stemme) så kombiner de to du: Untakstilstand! Haha!

Back
Topp