Jeg må bare dele dette her

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
[:(]Til jul så fikk jeg en engel av ei venninne å til henne sa jeg at det skal signalisere håpet mitt i denne prosessen å idag så falt den ned uten forvarsel å knuste. Den sto på tvn for at vi altid kunne se den å var nok lydvibrasjoner som fikk den til å falle ned å nå er jeg bare super trist[:(] Jeg ringte henne å hun hadde kjøpt den i Bergen så jeg får ikke kjøpt noe ny heller å nå så er jeg så lei meg for føler dette går til dandundras å

Jeg innrmmer det selv, det har offisielt tørna for meg

huff.. skjønner frustrasjonen. det går alltids ann å kjøpe ny men akkurat denne symboliserte noe...

Åååå....Så trist!
E så kjedeli når slike ting skjer!

Kansje ho veninnda di vil fortelle dej hvilken butikk ho kjøpte den på.
Så kan du ringe butikken får å høre om dei had den engelen fortsatt, el om dei kan få tak i den til dej.Så kan dei sende den til dej.
El om dei har en butikk nermere dej som kan ordne d for dej!

Får håpe at alt går bra uansett med alt.
Lykke t!

Uff så kjipt då. Men du må jo absolutt ikkje mista trua pga av dette.

Sende ein god klem og masse håp din vei[:)]

åhhh dere er så snille[:D]

Tårene bare spratt da jeg så at det var engelen min som knuste. Jeg ringte venninnen min med en gang men det er kjøpt i Bergen[:(] Om hun skal til Bergen så lovte hun å stikke nesa inn der å kjøpe en lik en til meg. Hun lovte meg at vi skal til byen fredag her i Oslo å se om vi finner en som ligner. I det siste har jeg begynt å elske engler.

Skjønner du tenker sånn. Men det har ingenting å si, ikke mist troa!!!

Du vet at den engelen gikk i gølve for dere nå ikke trenger den til gi dere håp og lykke i denne tiden for d alt går bra nå[:D]
tenkt på det den veien?? første jeg tenkte[:)]

slapp av, ro deg ned og nei d har ikke tørna for deg.. du prøver bare å finne en forklaring, leiter etter hint.. hihi..

men kjære deg så................... må jo ikke tenke sånn!!!!!!!!!!!!

hva heter butikken der hun kjøpte den då?????

ORIGINAL: *dreamer*

Ååå jeg skjønner at du tenker sånn[:(]
Men prøv å se det positive i det. Kanskje den knuste fordi du er gravid og ikke trenger den lenger[:D]

Såå flott skrevet - må bare signere[:)]

Håpet mitt forsvant med engelen igår. Får ikke reist til byen imorgen likevel pga at venninna min kunne ikke å hadde det ikke vært for at *dreamer* fikk en pos test(ble så glad at jeg glemte mine egne sorger) så hadde jeg kjøpt meg en kartong med røyk og en pappeske med 3 liter vin.  Dagen startet slik: Jeg ringte riksen idag for jeg ville ha en anna sykemel hvor det ikke var stempla med KVINNEKLINIKKEN RIKSHOSPITALET på eksemplaret til arbeidsgiveren min men det lot seg ikke gjøre vist. Sambo kom hjem å fortalte at ei han kjenner er gravid så nå kjenner han to, to sa jeg? ja du er jo det du..ble så lei meg jeg. Savner røyken min og vinglasset mitt nå som det er en vanskelig periode(høres ut som den alkisen, men jeg liker å ta meg et glass vin for å roe nerver når ting går litt treigt...et glass er jo helsefremmende å). Jeg hadde ikke nøyd meg med et glass vin om man åpna en vinflaske for å si det sånn. Dessuten så har jeg fått vondter i halsen og er redd jeg snart begynner å få feber.

Nei huff nå sitter jeg å gråter at de gir Olav, han i Tangerudbakken bursdagstaler, til å med en egen sang...snufs... får vel lov å skylde på litt hormoner igjen nå

Men du.. ikke ta sorgene på forskudd da - tenk, mannen din har kanskje helt rett[:)]

Jeg krysser godt for deg nå altså[:)]

Tusen takk tusen takk. Eneste folka er her inne som forstår noen ting å jeg er så glad for å ha dere. Jeg syns det var bare ondt av han at han kom 5 sek etter at jeg hadde posta innlegget å la hode på magen å sa "jeg kjente at det spraka" å så lo han. Han kunne faktisk spart seg for det.  Hvor slemt er ikke det lissom. Jeg har jo sagt fra flere ganger at han skal slutte men om han ikke slutter så vet jeg faktisk ikke om jeg klikker eller ikke..hehe. Han er jo veldig spent han også å det forstår jeg, men blir faktisk litt overveldene for meg ettersom han har vist null interesse før og avlyst en gang tidligere.

ORIGINAL: *dreamer*

Ååå jeg skjønner at du tenker sånn[:(]
Men prøv å se det positive i det. Kanskje den knuste fordi du er gravid og ikke trenger den lenger[:D]

sign

Back
Topp