Jeg må bare beklage..

Candykikk

Gift med forumet
men jeg bare eeeeelsker at folk bruker minutter/timer av sitt liv på å irritere seg over meg .. [:D][:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Håper du også ser at du driter deg ut nå[;)] Dette er bare utrolig barnslig og jeg kan ikke se at så mange irriterer seg over deg. Jeg kan se mange som bare rister på hodet[;)]

hehe ja jeg er 20 og uuuutrolig barnslig akkurat nå..
å at folk rister på hodet nå er bare morsomt..

(sikkert en fase jeg er inne i nå, for JA jeg driter meg noe jævli ut akkurat nå)

ORIGINAL: Auliana

Ehm, Okey?![:-]

Håper du også ser at du driter deg ut nå[;)] Dette er bare utrolig barnslig og jeg kan ikke se at så mange irriterer seg over deg. Jeg kan se mange som bare rister på hodet[;)]

Sign[;)]

ORIGINAL: Candykikk

hehe ja jeg er 20 og uuuutrolig barnslig akkurat nå..
å at folk rister på hodet nå er bare morsomt..

(sikkert en fase jeg er inne i nå, for JA jeg driter meg noe jævli ut akkurat nå)

Ja og du slutter liksom ikke å drite deg ut heller[;)]

hehehe sant det [8D]

ORIGINAL: *Oso*

*sukk* - synes jeg har hørt dette før.. joo.. fra tenåringsjentene mine når de gikk tomme for argumenter.. eller når de gikk seg ville i diskusjonene..

? - jeg går meg aldri vill, jeg legger sånne skinnende steiner etter meg, så jeg vet hvor jeg har tråkka før..

ORIGINAL: Candykikk

*sukk* - synes jeg har hørt dette før.. joo.. fra tenåringsjentene mine når de gikk tomme for argumenter.. eller når de gikk seg ville i diskusjonene..

? - jeg går meg aldri vill, jeg legger sånne skinnende steiner etter meg, så jeg vet hvor jeg har tråkka før..

hehe.. sikker på at det er skinnende steiner du legger etter deg.. [8D]

nja.. nå smakte jeg nettopp på den ene, å det var nesten som det smaka brød.. hmm.. å plutselig nå finner jeg ingen av de andre steinene heller [&:] her er det noe galt, så absolutt..

hmmm[8|] kan ikke si at jeg har latt meg irritere over deg men..
ønsketenking fra deg kanskje?

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

hmmm[8|] kan ikke si at jeg har latt meg irritere over deg men..
ønsketenking fra deg kanskje?

HÆ? nå blir jeg nesten såra å leimeg her.. hadde håpet noen kunne irritere seg bittelitt..

menmen, oppmerksomhet får jeg .. *kansje jeg er en smule oppmerksomhetssyk !

Back
Topp