Jeg MÅ få fortelle dere jenter!!!!! :D

Xena

September 2013 <3
Hei vakre damer ;)
Jeg er så trøtt og sløv om dagen og i tillegg har jeg tydligvis utrolig dårlig signal på mobilt bredbånd for det tar så lang tid å laste sidene på bv at jeg blir gal... Men jeg MÅ bare få fortelle dere om Valentines day!!! Altså, samboeren har aldri hatt noe forhold til valentines day, jeg har aldri fått noe av noen tidligere i livet på valentines day, men jeg selv syns det er koselig å gi litt ekstra oppmerksomhet den dagen. Bare et lite kort eller noe sånn, men siden jeg veit hva samboeren mener om det, har jeg ikke forventa å få noe av han, jeg er bare sånn håpløs romantiker som benytter alle andledninger til å gi litt ekstra oppmerksomhet ;)

Men jeg fikk tidenes sjokk hvertfall ;)

Først kom han hjem på dagen med en pakke som inneholdt verdens nydeligste hvite bamse som holdt et hjerte der det står I love you.......soooooo much!
a4o3yb.jpg

Så slapp han plutselig bomba om at ungene skulle være hos mamma den natta, for det hadde han ordna uten at jeg visste noe, så jeg kunne finne litt klær til dem, jeg skjønte ingenting....
Etter vi hadde levert dem der oppe og mamma bare sto og smilte lurt til meg så reiste vi hjem, jeg fikk ordne meg litt også reiste vi til Beitostølen og gikk på Cafeen (Råstilig spisested ;) ) Der bestilte vi tapas og jeg trodde jeg skulle ete meg ihjel, Jeg trodde jo da at dette var gaven og overraskelsen og TRO meg, jeg var overfornøyd og faktisk veldig imponert over at han hadde gjort det der for meg (Ikke misforstå, han er veldig romantisk og kjærlig av seg, men i henhold til at han ikke har noe forhold til valentines liksom...) Men jeg trodde feil når jeg trodde det var over.....
2552v68.jpg

Vi skulle innom pappa en tur når vi alikevel var der oppe, så jeg sprang bare fort på do etter middagen, og da jeg kommer opp igjen og setter meg til bords, kommer kokken med en hvit tallerken med en serviett og en hvit tulipan dandert, og i midten sto en liten innpakket gave. Han serverte meg denne mens han fortalte at dette var fra gentlemannen ved siden av, og jeg kjente jeg ble både svimmel og varm og kald og det som var... ;) Så pakket jeg opp en nydelig liten smykkeboks og åpna den og DER..... lå det to gullringer!!!!
2iuyuk9.jpg

Herregud, jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller svime av først... Det var så uventa...
Altså det har jo vært mitt høyeste ønske såklart, men jeg har ikke trodd han var helt "der" enda :p
Men det var han likevel. Åh for en kveld.... Jeg hadde aldri trodd den skulle bli sånn ;) Er såååå glad ;)
Jeg er så imonert over den kreative måten han gjorde det på at jeg er egentlig ganske stum.... Ingenting kan overgå det der hvertfall ;)

JEG ER FORLOVA JENTER!!!! :D

Sorry, men jeg måtte bare få delt det med der, jeg er så LYKKELIG!!!!!

Gud kor romantisk!!!! Du e heldig :-D Gratulere!! <3

Ja jeg føler meg som verdens heldigste ;) har aldri blitt så overraska og sjokkert i mitt liv ;)

gratulerer sååå mye :-) :-) så utrolig herlig å bli overrasket sånn :-)

Ja det var nesten tatt rett ut fra en sånn film jeg egentlig syns blir for klissete fordi alt er så overromantisk og ender så bra, men nå skjedde det faktisk på ordentlig da ;) :p hehe...
Så det var helt ubekrivelig ;)

Å herreguuuud så skjønt!! <3
Fikk et sånn "Naaaawh" og nesten litt tårer i øynene når jeg kom til der ringene kom på bordet! ;) Gratulerer sååå mye til dere begge to! 2013 er virkelig året ditt! ;) For en flink mann!

Ååååå, gratulerer!!! :D så romantisk!

Gratulerer, for en fin dag!! :)

Så koselig, gratulerer :)

Back
Topp