Jeg lurer

Kanskje bedre å stille slike spørsmål i felles forum? Flere som har erfaring å dele en i termin forum...

Men jeg tenker litt på samme som seg, hva om babyen kommet nå snart? Vil hvettfall ja den inne til over nyttår. ;)
 
Fødte storebror i uke 30+4, han hadde hydrops fetalis, dvs mye ødem i kroppen, og svært mye væske rundt lungene, som gjorde han alvorlig syk.
Ingen tegn til det denne gangen, er veldig redd for å føde mye for tidlig, men er heldigvis 29+1 allerede, og håper iallefall å komme meg til 2020 :joyful:
 
Fødte nr 1 5 uker før termin, fant aldri noen grunn til det. Plutselig en dag gikk bare vannet :p
 
Ikke veldig tidlig, men prematur. Plutselig vannavgang. Kan være relatert til gbs.
 
Satt igang tre uker før pga svangerskapsforgiftning
 
Hastekeisersnitt 5 uker før.
Pga svikt i navlesnoren og morkakenLille fikk ikke næring.
Og nesten ikke noe fostervann.
Fant det ut for det var ikke noe liv i magen.
 
Fødte storebror i uke 30+4, han hadde hydrops fetalis, dvs mye ødem i kroppen, og svært mye væske rundt lungene, som gjorde han alvorlig syk.
Ingen tegn til det denne gangen, er veldig redd for å føde mye for tidlig, men er heldigvis 29+1 allerede, og håper iallefall å komme meg til 2020 :joyful:
Hei, overlevde han og hva er ettervirkningene? ❤️ Vi har nettopp fått påvist ødem og vi er redde for abort osv siden dødeligheten er så høy. Gjerne send meg pm.
 
Back
Topp